Time flies when you're having fun!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!!! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Coucou mes amis!!!

Ca va la-bas? Ici c'est tres cool!!!
Nou ef in t Nederlands, want zo ver ben ik nog niet ingeburgerd hoor!!! haha! Maar he-he.. eindelijk heb ik eens tijd genomen om op internet te gaan.. Wat vliegt de tijd zeg, ik heb alweer ontiechlijk lang geen verhaaltje geplaatst en daar schaam ik me stiekem wel een beetje voor, maar tsja.. ik ben zo hard bezig met genieten, kokkerellen en uiteraard surfen!
Het bevalt nog steeds echt super hier en ik heb ook echt weer heel veel leegemaakt. Veel te veel om hier neer te zetten, maar oke.. Ik ga een poging wagen..
De vorige keer vertelde ik dat Len en Gianni weer aankwamen. En ja hoor, ze zijn alweer bijna weg. Len vertrekt vanavond alweer. Het ging trouwens weer erg goed tussen hem en mij. Gewoon weer echt lachen, gieren, brullen en gewoon heel veel lol! Echt leuk weer! Ook met Matthias, dj pura vida, Ronald en Guus heb ik ontzettend veel lol gehad. Jammer, maar helaas vertrekken hun ook weer allemaal vandaag, vant weekend of zijn we al weg. Dat is wel een nadeel, dat je iedereen ziet komen en gaan als je een heel seizoen draait. Voor t geval jullie t nog niet wisten.. Ik kom namelijk in oktober pas weer terug! OENK! Nog 2 dikke maanden dus! Haha!
Mer good.. Ik heb weer een aantal weken voor heel veel mlensen gekoiokt. Erg leuk en het valt ook allemaal wel mee om te doen. Alleen de keuken is een tent en kan belachelijk heet worden als je 4 mega gas^pitten aan hebt staan.. Dat kan dus wel eens tegenvallen. Maar ik leef nog, dus niks aan t handje!

Ik ga even weer wat wist je datjes doen hoor, want anders weet ik neit waar ik moet beginnen..

Wisten jullie dat:
- ik me soms echt beroemd voel hier! hihi! Als ik over straat loop, schreeuwen sommige bazen van restaurants opeens mn naam en wordt ik bedwelmd met kussen om te groeten! hahaah! echt cool is dat!
- ik ook weer local vriendjes heb gemaakt hier en dit erg cool is! Ze vinden mn Frans namelijk erg goed en t wordt steeds beter! joehoe!
- tatay alweer terug is naar de alpen.. Potverdorie zeg! Rian heeft hem nog net kunnen zien, want ze is ook nog langs geweest met allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes >> Jippos, Driekes, P en Noortje! Thanks voor de leuke week, ondanks dat ik jullie eigenlijk veel te weinig gezien heb! Sorry!
- ik een eigen fiets hier heb nu en dit echt super rielekst is!!! Hij heet Pieske en heb ik gekregen met dank aan de zoepclan! Mercie beaucoup mes amis!!!
- Tatay nu in de alpen werk heeft gevonden, hij hier te weinig alias bijna niet kon werken en het echt moeilijk is iets te vinden in de buurt.. Dus hij genoodzaakt was weer terug te gaan..
- we eind juni hier een promo weekend hebben gehad en er 74 gasten voor het weekend kwamen. Hier ook mensen bij zaten die van de winter in SFL waren. Erg leuk dus!!
- er een saissoniersparty is geweest in een discotheek hier (1 juli alweer, maar oke).
- dit echt super tof was en alle locals en crw van camps er waren. Het ook echt 1 zatte, melige bedoening was en ik me super geamuseerd heb!
- ik ook weer efkes in Labenne ben geweest. Het echt net was of ik er een week geleden nog geweest was ipv een jaar geleden. §§Ik het daar nog steeds echt super chill vind en er snel weer een keertje lqngs wil, omdqt een vriend uit Nijmegen daar in de crew zit!
- Ik echt heeeeeeeeeeeeeel veel belenden hier zie. Han uit Salou was er, Rik uit Herten en allemaal mensen die vorig jaar op de 3 camps zijn geweest toen ik er gewerkt heb! Echt super leuk!
- Ik ook een dagje in Biscarosse ben geweest en daar een mini SFL reunie had. Tatay had me opgehaald en Dudu, Berni & vriendin (vergeet haar naam steeds.. hehe) en Julie er waren. Het weer een dikke party met vel drank en alles was.
- ik een skimboqrdje heb gekocht met een VW busje erop..
- ik hem alleen nog niet gebruikt heb! :s hahahaha!
- ik in de zee opeens een gast tegenkwam die wist wie ik was, omdat hij met Rian contact had gehad. Hij samen met zn vriend echt rielekst waren en we samen mlet hun naar Biarritz zijn geweest.
- we eigenlijk naar de roxy jam wilden gaan kijken.
- deze al afgelopen was toen we daar waren! OEPSIE! Hihi!
- we wel nog een super leuke dag hebben gehad!
- Hippie feestjes in de Pura Vida echt geweldig zijn!
- ik op zich niet heel veel ga stappen, omdat ik t anders niet trek..
- ik elke dag om 8h opsta en vaak tot 's avonds 21 / 22h bezig ben.
- ik tussendoor van 13 - &èh elke dag vrij ben
- ik dan tijd heb om naar t strand te gaan en ga surfen, chillen, t dorpje in ga of wat dan ook..
- ik Hans en Wiets (papa en mama Len) ook weer gezien heb. Ze hier in de buurt op vakantie zijn en ze even langs kwamen
- ik een dread MET kraal in mn haar heb!!! En ik dit ook erg en echt cool vind!!
- Tatay die voor me gemaakt heeft toen hij weer terug naar St. Avre (onderaan de berg bij SFL) ging en dit dus mijn herinnering aan hem is.. :)
- ik licht in mn tent geinstalleerd heb en mn paleisje nu echt compleet is!
- ik afgelopen week wziekjes ben geweest, buikgriepje ofzo, maar ik gelukkig weer beter ben! Flink ruste en chillen in paleisje heeft goed gedaan!
- ik afgelopen dinsdag naar San Sebas ben geweest! dit erg leuk was en ik eigenlijk niks gekocht heb.. Wat best wel uitzonderlijuk is voor een stad als San Sebas.. hehe!
- ik er 2 zusjes bij heb.. ;) twee toffe ,eiden, waarvan iedereen gelooft dat we zussen zijn! Hihi! en dan ook zeggen dat die andere zus die er laats was, toch wel iets meer op me lijkt (Rian dus).. hehe!
- ze mijn kookkunsten nog steeds lekker vinden hier!
- ik daar erg blij van word, alleen zelf wel weer eens iets anders wil eten! ;)
- dit ook wel goed komt
- ik er ef een eind aan ga breien, want ik heb nog maar " minuten! OEPSIE!

Nou lieve mensen, ik zeg aju paraplu, au revoir, a plus, a bientot et gros bisous du Sanne

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii, xxx

PS Echt super leuk van alle kaartjes en berichtjes slesj mailtjes die ik krijg! Word ik vrolijk van en thanks!!! :)

  • 30 Juli 2009 - 14:36

    Ellie:

    San! wauw je bent alweer aan het surfen!
    Wij zijn net terug uit NZ, echt helemaal super geweest natuurlijk.
    Én ook heel veel gesurfd daar en nu kan ik dus ook zeggen dat ik het kan! (en nog een dagje geboard in mei :))

    Wanneer je terug bent moeten we zeker meeten!

    Geniet daar! Wij gaan volgende week (putsie, hannes bram en ik) richting Sziget!
    Liefs!

  • 30 Juli 2009 - 16:49

    Chrissss:

    Sanne, wat een heerlijke verhaaltje :D
    Gaaaafff een dread, you know it.. I like dreads ;)

    Super dat alles nog zo goed gaat, helemaal leuk! Je gaat vast en zeker nog 2 toffe maanden tegemoet! Daarna MOET je in mijn nieuwe Nijmeegse crib komen chillen > ik heb er zin in haha!

    Geniet ervan! CU, X

  • 30 Juli 2009 - 18:22

    Rian:

    Wat een leuke meemaakanekdotes weer :D haha ik was erbij, joehoeee!!

    Erg nice, jammer van Tatey natuurlijk, maar die dread doet het hem natuurlijk. Kun je weer gaan draaien en woelen in je haar, haha! Geen verveling dus.. ;)

    Zelfs ik ben beroemd daar, haha! Kreeg ook complimenten voor mijn kookkunsten, ze geloofden zelfs niet dat ik een zus was.. hahaha erg grappig! Dus you go girl!

    Veel plezier met Pieske en uiteraard lots of fun!

    Joeew xx Rian

  • 02 Augustus 2009 - 16:39

    Nelleke:

    Dat klinkt als vloeiend Frans. En als een heleboel lol...Ik denk dat Australië je ook wel zou bevallen qua strand, zee en surfen! Geniet er maar lekker van. x N

  • 19 Augustus 2009 - 17:16

    Janneman:

    Haaaii!!

    Wat sjiek weer allemaol!! Zuid-Afrika waas aug geweldig!! Dao kinse trouwens aug goot surfe (ig neet natuurlijk..), dus dao mosse aug mer es haen gaon!
    Doe bliefs waal nog lang zik! Mer ja, den bisse dig aug zeker goot aant vermaken!
    Veul plezeer nog! (weit neet wiej ig det mot zigge int frans!)

    hoijeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 88235

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: