Laatste aflevering: Storm voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Laatste aflevering: Storm voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Laatste aflevering: Storm voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

en weer in de regen! :(

Jaja, San is weer back home! Het is hier koud, brrr... En weer efkes wennen, maar dat komt snel weer goed!
Ik zal jullie eerst nog efkes op de hoogte brengen van de afgelopen week..

Maandag kwam alle nieuwe reisleiding aan.. Ofja, nieuwe.. De helft had al voor Breakloose gewerkt, maar het was weer ef een verfrissing van het team en dan hadden we efkes nodig voor die heftige laaste week!
277 mensen liepen er opeens weer rond op het camp en die moesten allemaal meteen ontbijten om 7h! Oenk! 230 broden in da kitchen en snijden maar! Wat een werk zeg, poeheej, maar met al die hulp kwam dat helemaal goed. En uiteindelijk is dit de rielekste week qua werkrooster van het hele seizoen! :) JOEHOE! Ragna en ik hebben samen de keuken weer gedaan en deden om de dag ontbijt en elke dag samen het diner. Dat betekende dat ik maandag, woensdag en vrijdag ontbijt moest doen van 6h45 - 9h30 en dan elke avond van 16h30 - 21h diner.. Allemaal prima te doen en het viel allemaal reuze mee. Genoeg tijd gehad om op het strand te liggen en dus ook eens een keertje vroeg ook! :) Jeah! Om 11h waren we daar meestal, meteen hop het water in om af te koelen, want de houten latten waren van de duin gehaald, dus het was wel efkes een beheurlijke klim om daarop te komen!
Mer good.. Deze week heb ik ook weer gesurft en dat ging GOED!!! joehoe! Werd er helemaal vrolijk van.. Maandag ging het zo goed, dat ik bijna elke golf pakte.. en Feiko en Marijn riepen opeens dat ik in een "barrel" stond! Paste er net niet onder, maar het idee was er wel! Haha! Zo gaaf! Dus helemaal stoked ging ik weer verder..

Dinsdag ben ik even met Eef ef het dorpje in geweest, maar echt alle shops waren al dicht. Alleen wat kleine winkeltjes.. Daarna maar weer naar het strand om lekker te chillen en uiteraard weer even te surfen. Dit keer ging het iets minder goed dan op maandag, maar het was nog steeds leuk!
'S avonds als diner eens een keertje een soort van nasi gemaakt en het was echt heeeeeeel lekker! Dat we dat pas de laatste week van het seizoen gemaakt hadden zeg.. jammer..

Verder ging de rest van de week eigenlijk weer zo door. Werken, chillen, surfen, van de zon genieten, werken, weer chillen en slapen. Prima weekje dus!
Donderdagavond nog een laatste party avond gehad voor iedereen en dat was een goeie! Foto's en filmpjes zullen het bewijzen! ;) :P Ze staan nu ook eindelijk online! JOEHOE! >> http://picasaweb.google.com/sanneslabbers

Na deze goeie avond was het ontbijt voor vrijdag gelukkig 1,5h verlaat! Pfieuw! Dus nog even goed gewerkt deze dag, alle keukenspullen ingepakt, de keuken en koelkasten leeggehaald en hopsa.. De mannen mochten het naar het depot brengen om de hele winter op te slaan..
En niet alleen de keuken werd geleegd, maar ook ging iedereen ons verlaten.. :( Hasses!
Toen de bus vertrokken was, waren we ook echt allemaal kapot en ik geloof dat we er allemaal rond 22h30 al inlagen.. haha!
Zaterdag heb ik toen de hele dag nog een beetje keukenspullen opgeruimd, die over waren gebleven en uiteraard mijn tent! Poeheej! Wat een werk zeg.. Maar het is allemaal de kangoo in gegaan en het paste! Hij zat goed vol, die auto, maar klaar om zondagochtend om 7h10 te gaan vertrekken.
Zaterdagavond nog even snel met Jan (surfleraar hele seizoen), Tey, Georgia en Evy gaan uiteten bij Frisco om het seizoen af te sluiten en erna genoten van en paar cocktails en kampvuur bij wavetours!
Een mooie laatste avond! :)

Zondagochtend zijn Evy en ik mét Chillie / Monster en Billie naar Nederland vertrokken! Joehoe! Een rit van 11h ongeveer, valt wel mee he, en om 18h15 was ik ongeveer thuis! Raar, vreemd, bizar na 4 maanden Frankrijk. Bij de frietboer wilde ik zelfs al Frans gaan praten met afrekenen.. hahaha! En dat weer, jakkie zeg! Teveel regen zeg ik, dus mensen! Stop allemaal het zonnetje in jullie rechter broekzak en dan komt die van de week vast weer tevoorschijn! ;) :D Hehe!

Alaa denne, dat waren mijn avonturen weer even.. Heel misschien vertrek ik in december weer, maar daarover horen jullie tezijnertijd wel weer meer van! Komt goed! Eerst maar eens goed de tijd nemen om van alles en iedereen weer te gaan genieten!

Tot snel lieve mensen!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii, xx San

  • 06 Oktober 2009 - 15:06

    Chrissss:

    Snel daten in Nijmegen! X

  • 09 Oktober 2009 - 22:09

    Rian:

    Whahaha ff snel tussen de foto's gespienst en fat cat opgezocht.. tjuu nea, wat een dekhengst ;) hihihi!
    Nice dat je weer back bent. See you sundayssss en we gaan er de 16e een nice party van maken!

    Kus Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 88078

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: