The girl is back in town.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu The girl is back in town.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

The girl is back in town..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 April 2010 | Frankrijk, Parijs

IK ben er weer.. Heelhuids aangekomen in Nederland.. Weer het hele seizoen niks gebroken, GELUKKIG! Pfieuw! Is altijd maar afwachten, als je al die gasten al hebt geholpen met gebroken sleutelbenen, polsen, iets aan de knieen en zelfs erger.. Ziekenhuizen zijn eraan te pas gekomen, ambulances zelfs en ik ben gelukkig alleen maar eens een keertje naar de dokter geweest! Valt allemaal wel mee dus! Zelfs geen materiaal is gestolen, want dat gebeurt bij gasten ook nog weleens.. Bij mij is er alleen maar materiaal bijgekomen! Haha!

Ik zal weer eens vertellen wat ik de afgelopen maand nog mee hebt gemaakt!

Wisten jullie dat:
- de ijstaart helemaal gelukt was en echt heerlijk was. Voor diegenen die hem ook eens willen maken >> laat 1L roomijs wat zachter worden, breek 2 doosjes oreokoekjes, doe daar 100g basterdsuiker bij, 1 potje slagroom en 100 gram capuccino poeder. Meng alles doorelkaar en voeg als laatste het ijs toe. Stop het mengsel in een vorm en laat het 2-3 hard worden in de diepvries! Mmm.. smullen ga je zeker!
- de yeti crew de Pilav ook erg geslaagd vond! :) Hie rga ik het recept niet van neerzetten, want dan wordt het meer een receptenboek dan een reisverhaal!! ;) haha!).
- de schoenen die Sander en ik met de Lotohadden gewonnen verkocht zijn! Joehoe! Besgt al snel, na 3 dagen geloof ik. We hadden ze bij de SkiSet gezet voor €60,- en hoppa, weg waren ze! :) Zijn Sander en ik dan ook heerlijk van gaan uit eten. We bestelden eens iets nieuws, chapeau heette het! Echt heerlijk en hee leuk om te doen. Een soort van steengril, maar dan in de vorm van een hoed waar je het vlees aan op kan hangen.. Ingewikkeld, maar koekeloer maar eens op de foto's. http://picasaweb.google.com/118183569833362200500/SFL0910#
- mensen van die criminele groep zelfs in een bad hadden gepoept. Jullie het bewijs daarvan ook op de foto's kunnen zien! Blegh! En stinken dat het deed! Jakkes! Die mensen hebben we dus maar meteen een nieuw appartement gegeven natuurlijk.
- we ook problemen hebben gehad met een anders appartement ivm de badkamer.. Sommige mensen vonden het namelijk grappig om iets uit te halen op 1 april (wasoen stiekem al 2 april, misschien dat die grap daarom mislukt was! ;)).. Ze hadden van alle appartementen waas de deuren niet van op slot waren, de stroom uit gezet in de meterkast! EN zelfs een doucheslang aangezet en uit het bad gelegd.. Hierdoor werd ik 's nachts wakker gebeld en ben ik daar tot 3h30 mee bezig geweest omdat de vloer van het appartement blank stond, het tapijt op de gang helemaal nat was en het doorlekte naar een appartement eronder! OEPS! Grote uitdaging dus! Daders zijn uiteindelijk gevonden en hebben de schade betaald, gelukkig maar!
- Ik een nieuwe skijas via internet heb besteld.
- Hij ontzettend tof is, van Volcom en met veel vrolijke, leuke kleuren. Koekeloer ook maar tussen de foto's en you'll see!
- IK ook skietjes heb! :) Ze heel tof zijn, rose met blauw en geel en vlindertjes! :)
- Deze ook goed bij mn nieuwe jas passen! Haha!
- Tatay (mn poppie) er gele bindingen op gemonteerd heeft en hierbij niet helemaal nadacht.. hahaha! Er nu meer gaten in de ski's zitten dan nodig, maar ja, je ziet er niks van, dus pas de probleme! :)
- Tatay me tegenwoordig poppinette noemt en ik hem poppie! Schattig he! Hahaha!
- ze me allemaal zo'n goede kookster vonden! Altijd nais om te horen!
- Mensen van kantoor uit Maastricht op vakantie zijn geweest en super teveden waren! :)
- Er een leuke Belgische groep uit Genk is geweest.. Pelontours, misschien zegt sommigen van jullie het wel iets! Was iig niet zo ver van Ittervoort af.. zeiden ze!
- er vanaf begin april alweer geBBQt werd..
- ik met Tatay en wat andere locals, yeti crew en my dear collegues Les balcons ben gaan doen. Een mega off piste tour, die echt elemaal geweldig is! Je moet er iets voor over hebben, want het is mega vermoeiend om er alleen al naartoe te gaan.. Maar na een pauze van een paar minuutjes kun je helemaal uit je dak gaan op die verse poedersneeuw.. Ik ben wel voorover gekukeld, maar dat maakt niet uit, want het was toch zacht! :D
- We weer eens bij de Mexicaan in Valmorel zijn gaan eten, heerlijk!
- Er een DJ avond is geweest in de yeti, georganiseerd door locals! Was mega tof. Bijna alle locals waren er en het was 1 groot feest! Alleen jammer dat ze niet stiekem langer door mochten gaan! ;)
- ik met tatay bij zn ouders ben gaan eten, naar zn broer ben geweest en met het kindje heb gespeeld.. Weet alleen de naam niet meer van het kindje! OEPSIE! Hihi!
- Lonneke van Bizz Travel ons op 10 april helaas alweer ging verlaten!
- Ik met Laura van de bar en Carola naar Grenoble wlden gaan shoppen.
- Dit nog een heel avontuur bleek te zijn, want er waren stakingen! OENK! Wij liftend naar beneden, waren we in het dal om 10h30.. Ruim op tijd, want om 11h zou de trein gaan.. Bleek dat we nog iets langer moesten wachten, want de eerste bus richting Chambery reed pas om 13h! OENK!
- we ons toen maar met obelix vermaakt hebben (zie foto's weer.. hihi).
- We uiteindelijk om 16h30 in Grenoble aankwamen.
- de winkels gelukkig pas om 19h sloten.
- We dus toch nog hebben kunnen shoppen!
- We toen de bus naar Alpe D'huez hebben genomen. Deze ook niet verder ging dan Bourg D'Oisans.. Weer verkeerd! :S We toen weer liftend verder moesten en om 21h in ADH aankwamen..
- we daar lekker uit eten zijn geweest en toen ook nog even zijn gaan stappen! :)
- ik de volgende dag een sollicitatiegesprek had met Rianne van Sportura / Breakloose!
- Ik de functie heb genomen en over een maandje alweer naar France vertrek! :) Ik word dan 'directrice' Breakloose.. Gaaf he! :) Is eigenlijk een soort van areamanager. Ik moet de hoofdreisleiding in Moliets en Mimizan gaan ondersteunen en controlleren.
- Ik dan een mooi salaris ga verdienen, een appartementje krijg, met de kangoo mag rond gaan rijden en het een hele nieuwe uitdaging gaat zijn!
- Ik in ADH toen nog een nieuwe rugzak heb gekocht en dit dezelfde bleek te zijn als de rugzak die Rianne met haar vakantie in Les 2 Alps ook heeft gekocht! :D
- We toen weer de bus terug naar Grenoble hebben gepakt, nietsvermoedend een treinkaartje hadden gekocht en er nog steeds stakingen waren! We uiteindelijk in Chambery 3h hebben moeten wachten.. We toen maar in een restaurantje zijn gaan zitten en om 23h15 in St Avre waren.. Hoe kom je dan nog die berg op?!? Gelukkig kwam de lieve tsjika Elianne ons met haar blitse autootje ophalen! Thanks Eli! >> Tatay was natuurlijk al zo dronken als ik weet niet was, dus die hebben we moeten verbieden om te komen! Haha!
- ík ook nog gezwommen heb in La Perelle.. De laatste dag voor het gebied dicht ging! Haha! Had ik die bikini in ieder geval niet voor niks mee genomen! Joehoe!
- op de laatste dag de twee groepen al heel vroeg weggingen! WOW! Dat was geweldig!
- We toen om 13h al aan de drank zaten en gingen BBQ'en, alle locals er waren en bijna geen gasten meer en de derby tof was om te zien!
- Sommige mensen om 19h al naar huis gebracht moesten worden omdat ze niet meer op hun benen konden staan! Whahaha!
- Er ook nog een concert was en dat echt tof was!
- We na deze dag gewoon vakantie hadden! WIEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
- We op maandag nog zijn gaan feesten in Saint Sorlin met een aantal locals van SFL.
- We de dagen erna niet veel anders gedaan hebben dan gerielekst! Mmm..
- We op woensdag nog zijn gaan eten met heel de wijk (locals van Les Longes die er nog waren) bij de bakker! Echt heel leuk en gezellig. Doen ze elk jaar, nodigen ze iedereen uit en gaan ze iets speciaals en super lekkers maken! Volgens mij hebben we dit jaar everzwijn en wat andere wilde dieren gegeten..
- We toen nog tot vrijdagochtend in SFL zijn geweest en erna alweer afschied moesten nemen! Dju, moest ik mn menneke alweer verlaten! Het scheelt dat hij komende woensdag alweer in NL is! :) Komt weer met 2 vrienden koninginnedag vieren! Leuk!
- We vrijdagavond nog een laatste stapavond in France hebben meegemaakt. We zijn eerst bij Jerome gaan eten, daarna naar de Avalanche geweest en als afsluiter bij D'Sybell gaan feesten! Nog een slechtere tent dan de Mackenzie eigenlijk! "P Haha!
- We zaterdag de hele dag hebben moeten wachten en de winkels in SSA amper open waren..
- We 's avonds om 18h30 eindelijk weer die lange busrit mee mochten maken en ik gisterochtend hier in NL weer aan ben gekomen! Jeah!
- Ik hoop iedereen zo snel mogelijk weer te zien! Laat maar weten als jullie een keertje tijd hebben in deze korte maand dat ik er ben >> 25 mei zal ik waarschijnlijk alweer naar Mimizan vertrekken! :D

Dit was mijn verhaaltje weer.. Hopenlijk vonden jullie het leuk en over een maand kunnen jullie me dus weer opnieuw gaan volgen! ;)

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii en tot snel, liefs San xx

  • 26 April 2010 - 18:02

    LoesL:

    WIST JE DAT...

    Ich heel blie bin det San weer (efkes) truuk is en det we mekaar 15 mei sowieso zeen! :-)

    -x- Loes

  • 27 April 2010 - 07:41

    Chrisss:

    Sanne.. wat een belevenissen :D
    En nu ga je je dus klaarmaken voor het zomerseizoen? Ik heb nog geen plannen dus maybe kom ik je wel opzoeken! X uit Nijmegen

  • 27 April 2010 - 07:50

    Janneman:

    Haaaii!!

    Goot desse weer (efkes) truuk bis! Én heelhuids! Dinkse desse unne kier in Nijmegen kums toevallig? Ig gaon in de meivakantie nao Kopenhagen mit sjoel, dus den kin ig neet... Hopenlijk kinne we waal ff meete!
    20 mei is hiej in Nijmegen van 16.30-22.00 Diesfeest mit Carol Emerald en nog veul mier! Dus mesjien wilse den waal kome?? Slaopplaats is aug aanwezig! XX

  • 27 April 2010 - 21:34

    Marjo!!:

    Hey San!

    Wat een verhaal weer!
    En 25 mei vertrek je weeral.... Amai!! Das niet mis dan :-D
    Als je in die korte tijd nog wat tijd kan vinden om langs te komen: je bent zéker welkom!!! :-)

    Geniet ook van je vrije tijd he! Even geen verantwoordelijkheid :-)

  • 30 April 2010 - 20:14

    Rian:

    Nice, girls-stuff to do :D! haha..

  • 03 Mei 2010 - 07:45

    Aimée :

    Leuk verhaal weer!

    Misschien dat ig dig nog kom op zeuke dao in mimizan. we zeen beide enthousiast euver t vakantie idee:P

  • 06 Mei 2010 - 15:33

    Els En Clara:

    Hallo lieve Sanne, hopelijkzien we je binnenkort even lekker bijkletsen en samen eten graag vooraf een belletje
    een dikke kus en knuffel van ons beide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 88096

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: