Gearriveerd! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Gearriveerd! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Gearriveerd! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 December 2009 | Frankrijk, Parijs

Haaaaaaaaaaaaaaaiii lieve mensen! :)

Bij deze: ik ben goed gearriveerd! Zaterdagochtend al heel vroeg werden we in Chambery bij Aire du Granier afgezet.. Daar weer opgehaald door Ragna en JOEHOE! Echt op naar SFL! :)
Onderaan de berg was het nog vrij groen/bruin/grijs, maar hoe verder we naar boven kwamen, hoe meer wit we toch nog tegenkwamen.. :) In Les Longes (onze wijk) aangekomen, hebben we meteen kennis gemaakt met de nieuwe eigenaar van l'alambix, een restaurantje, en hebben we even lekker opgewarmd met koffie en thee.. Sleutels van de appartementen gekregen en het mooiste / grootste / leukste meidenappartement uitgekozen! ;) Haha! Ik zit namelijk samen met mijn twee mede reisleiders Amandine en Carola in een appartement en het is al erg gezellig!

Verder al vanalles uitgezocht, de mannen hebben de yeti opgeknapt en zijn we helemaal naar boven in het dorp gelopen om te kijken of we dit seizoen ook een keer in het zwembad daar mogen! ;) :P
Gisteren zijn we ook weer wat wijzer geworden door uitleg van de areamanager en morgen hebben we allemaal afspraken met locale mensen en onze partners voor het komende seizoen! En dan begint het allemaal snel te gaan, want vrijdag arriveren al onze eerste gasten! % verantwoordelijken van een mega grote groeop die eind januari gaat komen! Sjpannendj!

Nou, bij deze ook even mijn adres (hetzelfde als vorig jaar):

La Grotte du Yeti Saint François Longchamp
t.a.v. Sanne Slabbers
Résidence Les Arcosses
73130 Saint Francois Longchamp
France

Frans telefoonnummer: +33643349452
Franse werk nummer: +33625224265
Nederlandse nummer: +31655867838

Alaa denne, geniet van de sneeuw die daar gevallen is en tot snellos!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii, bisous de San

• 16 December 2009 - 18:18

Marleen:

Haaj San,

ik hoorde al van Rian dat je weer naar viva la France ging... Echt weer super veel plezier daar en probeer lekker veel te boarden:D!! naisnais!

groetjes Marleen

• 16 December 2009 - 18:22

Ulla:

haai San!
    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Maar ik had ook niet anders verwacht! ;)

kus!

• 16 December 2009 - 21:17

Marjo:

Haaaai!

Cool dat je daar weer lekker bent. Hopen op veel sneeuw, en leuke groepen toeristen. Dan wordt het weer een leuke tijd!
    Veel plezier en tot in maart (in Axel!) :-D

Liefs van je zeeuwse vrienden :-)

• 16 December 2009 - 23:16

Kitty:

Whaaa jij ouwe genieter in de sneeuw! Ik hier dik in de zon (OZ). Wil ook best wel even een weekje wintersporten, maar het wordt toch sandboarden en surfen. Geniet van je seizoen daar tot in Mimizan haha! Ik zie je dit wel doen totdat je oud bent :) XX Kit

• 17 December 2009 - 11:32

Clara En Els:

je had niet weg hoeven te gaan hier is ook sneeuw,adres hebben opgeslagen.We wensen je een goed en gezellig verblijf in La France.
    Groetjes en een dikke knuffel xx Els en Clara

• 17 December 2009 - 20:28

Teyke:

vertel niet te veel anders ga ik het te erg missen. Ik werk nu opt vrijthof, daar zit ik ook tussen fransen, duitsers en belge, dus ook net buitenland.
    Geniet ervan en tot in Mimizan maar weer he, want wintersport zit er niet in maar Mimizan hopelijk wel

xx

• 17 December 2009 - 20:36

Rian:

Holadieej! Fijn om te horen dat het geregel en de organisatie alweer op gang komt. Hier ook, in drukke voorbereiding op ons wederzien ;) haha. Nou ja.. in ieder geval wintersport. Let me know hoe de 1e rit op je nieuwe boardje bevalt, ben wel nieuwsgierig!!
    Tot snellos, kuss

• 21 December 2009 - 13:16

Janneman:

Haaaii!!

Heel veel plezier!! Zoals je miss wel weet ligt hier ook kei veel sneeuw!! :-) Alleen geen skipistes helaas..

Fijne feestdagen ook en een goeje roetsj!

xx Janneman

• 22 December 2009 - 19:24

Miriam:

Fijn om te heure das se ut goot nao de zin hubs! Es se teruk bis mos se maar ins gezellig bie 'mich' in Landgraaf komme boarden he!

Tot gauw!!!

Veul leefs Miriam

• 26 December 2009 - 16:18

Els En Clara:

Sanne we krijgen via de tel. geen contact met je.
    Wij wensen je een fijne kerst toe en voor het nieuwe jaar heel veel geluk, vriendschap en vooral een goede gezondheid kort en bondig een fijn 2010
    Els en Clara