Weer bijna naar France! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Weer bijna naar France! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Weer bijna naar France! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Februari 2009 | Nederland, Linne

Haaaaaaaaaiii lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, kennissen en blablabla!

Na weer 5 weekjes thuis en overal en nergens te zijn geweest.. Is het morgen weer tijd om terug naar Frankrijk te gaan! :D Joehoe! Weer op naar de sneeuw, de leuke locals, collega's, 't zunke en vooral 't genieten!

Hier thuis heb ik ook weer een erg leuke tijd gehad en ben ik vooral op de bijkletstour geweest. Vooral in Limburg natuurlijk, mer ook Nijmegen en zelfs Zeeland! :), heb ik veel gewerkt weer bij de Subway en uiteraard carnaval gevierd! NAIS!

Voor alle fotookes, ook van carnaval, heb ik nu een site aangemaakt (eindelijk) en kunnen jullie klikken op de volgende link: http://picasaweb.google.nl/sanneslabbers

Veel kijkplezier en tot het volgende verhaaltje!!!

Joew baaaaaaaaaaaaaaiii en nog een laatste alaafje! Liefs San xx

PS Voor mensen die de details willen weten: morgen om 16h vertrek ik, samen met Wieke, vanuit Utrecht naar France. Ik ga weer naar SFL en Wieke naar Oz! Erg leuk en ik heb er zin in!!! Vanaf zaterdag ben ik dan ook vooral weer op mn Franse nummer en adres te bereiken! >> Zie een eerder bericht voor deze gegevens! Mocht er toch nog iets veranderen, dan horen jullie dat snel!

• 26 Februari 2009 - 20:53

Marjo :-):

Heel veel plezier weer! We denken aan je (en zijn stiekem een beetje jaloers ;-))

Liefs, Kevin en Marjo
    én Bubba natuurlijk!!!

• 27 Februari 2009 - 08:27

Marlou:

Hey San!

Ich wins dich weer veul succes, amuseer dich and have fun!

Heel veul groetjes,

Marlou

• 02 Maart 2009 - 14:17

LoesL En Markus:

Hai Friendinnetje San!

Enne, alweer ganz gewind doa achter? Zunj det v'r os neet zoveul hubbe kinne zeen en spreake :( ..MER..det hoale we duchtig in es se in mei weer veur good truuk bis! Bie deze bis se den alvas van herte oetgeneudigd om noa os huuske te komme kieke en doa lekker bie te komme kletsen! :D

Alaah denne.
    Viel spass woh!

Dieke knoevel,
    LoesL en Markus

• 02 Maart 2009 - 14:27

Janneman:

Haaaaaaaaaaaaiii!!!

Hiel veul plezeer weer!!!
    Doe hubs de carnaval aug euverlaeft bliekbaar haha! Ig aug!

We zeen os snel weer he! Bisse weer truuk mit bevrijdingsfestival????

xx

• 04 Maart 2009 - 06:41

Chrisssss:

Hebben we nog niet bijgekletst in Nijmegen ;)

O o o o...
    Dan maar wachten tot de zon schijnt & we daadwerkelijk lekker op het terras kunnen vertoeven :D

Geniet lekker daar,
    ik ga weer aan de studie jippiejeeee!

Liefs uit Nijmegen, X

• 04 Maart 2009 - 16:52

Els En Clara:

Sanne, alweer een beetje geewend in frankrijk, geniet deze twee maanden maar lekker.
    veel liefs van ons beiden. Tot je nieuwe verhaaltje.

• 04 Maart 2009 - 20:02

Andrè En Martha:

Hoi Sanne.
    Papa en mama Tey wensen je een goede reis en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier in la belle France.