Bijna naar huis.. :( - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Bijna naar huis.. :( - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis.. :(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 September 2010 | Frankrijk, Mimizan-Plage

Ik zal snel weer een uitgebreid verslag schrijven over de laatste maand.. Weer veel leuks meegemaakt om te melden, dus dat komt van de week nog een keertje..

Wahaaaaannntttt..

Ik wil jullie even snel op de hoogte brengen dat ik volgende week zondag, 19 september, alweer vanuit Mimizan naar huis ga vertrekken! :)
Over precies een week zal ik dus weer in Limboland zijn! Joehoe!

Leuk, maar ook heel gek..

Deze week hebben we nog een laatste week met ongeveer 60 gasten, na 2 hele rustige weken.. En in het dorp is al minder te doen, dus afgelopen week, waren we de rust allemaal wel even moe.. Nu is het nog een laatste leuke weekje, met toffe gasten en dan zondag.. Hop in de kangaroo en met Roeland naar België en erna naar huis!

Dus, deze week word het inpakken geblazen.. En tsja, als je die kamer van mij gezien hebt, dan is dat best veel! Poeheej!
En niet leuk om te doen, want dan weet je dat je weer voor een jaar (minstens) weg gaat.. Blegh! En dan moet ik mn poppie natuurlijk ook weer efkes missen..
Maar dan ga ik jullie allemaal zoveel mogelijk weer proberen op te komen zoeken! :) Dus ik heb weer een missie om te voltooien!

Alaa denne, dan zijn jullie even snel op de hoogte! De rest komt van de week nog een keertje!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii en tot snel!

Liefs San

• 12 September 2010 - 15:57

Rian:

WAAAAAATTTT?? Wooow das snel alweer! En yes dat weekend ben ik @ home, dus kunnen we in de avond nog ffkes meeten. De 20e vertrek ik weer voor een weekske naar de Ardennen, verheug me er nu al op! Jeetje San, geniet nog van de waves, je poppie en het lekkere leventje daarzo! Joeww xx

• 12 September 2010 - 19:05

Ulla:

Saaannn!!!

Jeetje, wat is de tijd snel gegaan!! De zomer mag dan wel alweer voorbij zijn, maar het winterseizoen begint alweer bijna ;) Geniet van je laatste weekje!
    Dikke kus, Ulla

• 13 September 2010 - 06:38

Janneman:

Hey! wow dat is idd snel!! Lijkt me idd wel fijn, maar ook wel heel gek/jammer!
    Maaaaar dat betekent dus ook dat we vast snel weer een keer gaan meeten!
    Laat me weten wanneer je kan int weekend of een keer doordeweek in Nijmegen (kan altijd wel, behalve woensdag)!

Fijne week nog en goeje reis terug!

xx

• 13 September 2010 - 08:37

Els En Clara:

Dag lieve Sanne
    wat gaat dat nu vlg Sanne,maar dat horen we nog van je via mail of als je thuis bent.
    lieve groetjes en een dikke knuffel van ons beide