Bijna naar huis.. :( - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Bijna naar huis.. :( - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis.. :(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 September 2010 | Frankrijk, Mimizan-Plage

Ik zal snel weer een uitgebreid verslag schrijven over de laatste maand.. Weer veel leuks meegemaakt om te melden, dus dat komt van de week nog een keertje..

Wahaaaaannntttt..

Ik wil jullie even snel op de hoogte brengen dat ik volgende week zondag, 19 september, alweer vanuit Mimizan naar huis ga vertrekken! :)
Over precies een week zal ik dus weer in Limboland zijn! Joehoe!

Leuk, maar ook heel gek..

Deze week hebben we nog een laatste week met ongeveer 60 gasten, na 2 hele rustige weken.. En in het dorp is al minder te doen, dus afgelopen week, waren we de rust allemaal wel even moe.. Nu is het nog een laatste leuke weekje, met toffe gasten en dan zondag.. Hop in de kangaroo en met Roeland naar België en erna naar huis!

Dus, deze week word het inpakken geblazen.. En tsja, als je die kamer van mij gezien hebt, dan is dat best veel! Poeheej!
En niet leuk om te doen, want dan weet je dat je weer voor een jaar (minstens) weg gaat.. Blegh! En dan moet ik mn poppie natuurlijk ook weer efkes missen..
Maar dan ga ik jullie allemaal zoveel mogelijk weer proberen op te komen zoeken! :) Dus ik heb weer een missie om te voltooien!

Alaa denne, dan zijn jullie even snel op de hoogte! De rest komt van de week nog een keertje!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii en tot snel!

Liefs San

  • 12 September 2010 - 15:57

    Rian:

    WAAAAAATTTT?? Wooow das snel alweer! En yes dat weekend ben ik @ home, dus kunnen we in de avond nog ffkes meeten. De 20e vertrek ik weer voor een weekske naar de Ardennen, verheug me er nu al op! Jeetje San, geniet nog van de waves, je poppie en het lekkere leventje daarzo! Joeww xx

  • 12 September 2010 - 19:05

    Ulla:

    Saaannn!!!

    Jeetje, wat is de tijd snel gegaan!! De zomer mag dan wel alweer voorbij zijn, maar het winterseizoen begint alweer bijna ;) Geniet van je laatste weekje!
    Dikke kus, Ulla

  • 13 September 2010 - 06:38

    Janneman:

    Hey! wow dat is idd snel!! Lijkt me idd wel fijn, maar ook wel heel gek/jammer!
    Maaaaar dat betekent dus ook dat we vast snel weer een keer gaan meeten!
    Laat me weten wanneer je kan int weekend of een keer doordeweek in Nijmegen (kan altijd wel, behalve woensdag)!

    Fijne week nog en goeje reis terug!

    xx

  • 13 September 2010 - 08:37

    Els En Clara:

    Dag lieve Sanne
    wat gaat dat nu vlg Sanne,maar dat horen we nog van je via mail of als je thuis bent.
    lieve groetjes en een dikke knuffel van ons beide

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 88115

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: