Adres en andere gegevens - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Adres en andere gegevens - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Adres en andere gegevens

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Juli 2010 | Frankrijk, Mimizan-Plage

Haaaaaai! :)

Ben ik weer.. Heb m'n adres gevonden van de lodge! Joehoe!
Hoewel ik ook altijd op de camping kijk of er post voor me is (stuurt het werk ook mijn post naartoe), dus daar kunnen jullie het ook gewoon naartoe sturen, mochten jullie dat willen doen.. Daar is sowieso altijd iemand aanwezig.

Pura Vida Surf Lodge

Eigen Franse nummer:
+33 6 43349452

Nederlandse nummer:
+31 6 55867838

Okiedokie! Weten jullie dat ook weer! :)

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii, liefs San

PS Rian en Wieke komen donderdag hier aan! LEUK!

• 01 Augustus 2010 - 13:44

Rian:

En ja hoorrr.. we zitten weer thuis voor de buis ;) heeel jammer, want het was ontzettend nice! San keep up he good work en vertel iedereen maar onze leuke avonturen :D haha.. Maybe ga ik toch maar weer sparen voor een surfplankje!! Zin in 21 augustus, dan wordt het hopelijk surfingtime in Holland!
    Cheers, xx Rian

• 02 Augustus 2010 - 10:12

LoesL:

Ha Meis,

Blijf genieten van de heerlijke tijd die je daar hebt. Voordat je het weet is 't alweer voorbij en ben je alweer terug. (Alhoewel ik dit helemaal niet erg vind...het wordt langzaam saai in NL met alle meadjes die weg zijn en weg gaan :( snik!)

Dikke kus oet Postert!

• 03 Augustus 2010 - 15:13

Clara En Els:

hoi Sanne, geweldig dat je een eigen stekje gevonden hebt, kun je lekker tot rust komen vooral als het druk is geweest.
    Fijn dat Emmy, Jeroen en Rianne bij je geweest zijn, dat heeft wel iets als je iets van je eigen, van thuis op bezoek komen.Nog een fijne zomer en als je thuis komt spreken we ons jaarlijks etentje af met Emmy en Rianne, oké.
    Als je tijd hebt stuur je maar weer een bericht is altijd leuk hoe het reilt en zeilt in La douce France. Veel lieve groetjes en een dikke kus van Els en Clara.