Nog even genieten van de Nederlandse zon.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Nog even genieten van de Nederlandse zon.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Nog even genieten van de Nederlandse zon..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Haai lieve mensen!

Het is alweer bijna zover.. Over 4 dagen vertrek ik alweer naar Mimizan. De kangoo, mijn autootje voor komende zomer (ik denk dat ik hem kangaroo ga noemen! hihi :)) is bijna volgeladen, de fiets zit er iig al in! ;) Hihi! In die buidel past genoeg, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken! Kan ik morgen in Antwerpen nog flink wat spulletjes inslaan! Haha! Ik ben nu namelijk bij Rian in Den Bosch en we gaan zo richting Antwerpen rijden om lekker en gezellig een weekendje er tussenuit te gaan! Morgen staat shoppen op het programma (uiteraard), we gaan naar de bios en zondag nog echte kangaroos spotten! We gaan namelijk naar de zoo! Joehoe! Maandag nog even de Luikse markt in Linne meepikken en dinsdagochtend sjees ik weer naar France! :)

De eerste weken ga ik daar hoofdreisleiding zijn en als Evy fatsoenlijk terug is uit haar Australie avontuur en al haar vrienden en familie heeft gezien, komt ze me vervangen voor de rest van het seizoen. Ik ben tevens vanaf het begin ook area manager / directrice Breakloose! Mooie naam he! Hihi! Ik ga dan de twee camps die we hebben in Mimizan en Moliets controleren en helpen. Lijkt me een erg leuke en uitdagende functie en ik denk dat ik daar weer heel veel van ga leren!

Mijn thuisbasis is trouwens Mimizan. Ik krijg daar een appartementje, maar ik weet nog niet precies waar.. Zodra ik adresgegevens heb, zal ik ze hier weer op zetten. Maar de eerste weken zal dat vooral weer de camping in Mimizan zijn.

Hopenlijk heb ik jullie weer voldoende op de hoogte gebracht van mijn komende avontuur! Mochten jullie je van de zomer een keer vervelen.. Schroom niet en kom me vooral opzoeken! :) Altijd leuk! Haha! Iedereen is iig welkom en uiteraard ook op onze gezellige camps! (als je boekt via breakloose, krijg je met de code 'summerbreak' 50 euries korting! ik zeg: DOEN!).

Alaa denne, hopenlijk zie ik jullie allemaal snel weer! Ik ben weer te kort hier geweest om iedereen op te zoeken helaas.. Maar dat komt vast wel weer een keer goed! Van de zomer of eventueel in oktober weer! ;) Hihi!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaiii en heel veel liefs en kussen van San xx

  • 21 Mei 2010 - 17:35

    Janneman:

    Haaaii area manager/directrice Breakloose! :-)

    Jammer desse weer geis! Ig vonj 't gister erg gezellig, al waas 't natuurlijk veul te kort! Ig haaj ze aug waal een bietje hange haha! Volges mig bisse nog genog bekende taege gekome of neet?

    Ig wens dig alvast hieeeel veeul succes en plezeer in Mimizan en omstreken en ig laes dien avonturen waal weer!

    En aug een fijn weekend natuurlijk en de groetjes aan Rianne!

    Volgende kier zorge we det we get langer kinne biejkletse woh!!!

    Au revoir!!

    xx Janneman

  • 22 Mei 2010 - 07:56

    Jolina:

    Haa maedje!!

    Det klinkt weer allemaol spannendj..maar ut meiste wis ich natuurlijk al!
    Have fun mit dien swester nog ein weekendje en dan zeen veer os maondig nog waal efkes!

    (K)

  • 22 Mei 2010 - 13:38

    Aimée :

    tot in mimizan! haha

  • 22 Mei 2010 - 17:27

    Els En Clara :

    mien leef sanne,wat gaat de tijd vlug, zo ben je er en zo vertrek je weer, geniet nog maar even van onze mini zomer,ga niet te dicht in de buurt van de apen ,je weet maar nooit na bokito!
    Je pret pakket staat klaar,laat even weten wanneer je het komt ophalen,tweede pinksterdag zijn we na 15.30 altijd thuis.groetjes ook aan rianne,liefs de tantes.

  • 24 Mei 2010 - 08:17

    Rian:

    You go girl - gewoon directrice op je cv zetten ;) haha! Nice nice, ons weekendje was uber gezellig, dus onze twinsistertime is weer voor even geupdate.
    Let the summer begin en geniet van je leventje daar met poppie en de rest! Tot vandaag en in juli haha! Joew xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 88115

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: