Een spannend avontuur gaat weer bijna beginnen.. - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Een spannend avontuur gaat weer bijna beginnen.. - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Een spannend avontuur gaat weer bijna beginnen..

Door: Sanne Slabbers

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 December 2012 | Nederland, Roermond

..en wel morgen! :) Wow, wat vliegt de tijd toch weer snel!
Na een tijdje wat langer in Nederland te zijn geweest en nog steeds niet iedereen gezien te hebben (oeps, sorry!), ben ik weer bijna klaar voor vertrek!
Morgen komt Eveline me ophalen vanuit Groningen en proberen we hier heel vroeg (alias 6 uur) weg te rijden richting Frankrijk. Hopenlijk valt het mee met de wegen, maar dan kunnen we ook alvast wennen voor daar natuurlijk hè! ;)
Eveline gaat als reisleidster voor Bizztravel werken in Valloire (ik ken haar van mijn eerste winterseizoen in Saint François, wat heel tof was, sindsdien zijn we friends gebleven) en morgen ga ik gezellig met haar mee die kant op.

Omdat het me vanuit hier ook nog steeds niet gelukt is om leuk receptiewerk of iets dergelijks te vinden in Valloire of Saint François Longchamp (waar ik altijd gezeten heb) voor komende winter, zal ik daar ter plekke proberen iets te vinden.. Meestal gaat dat toch makkelijker als je er bent, dus laten we het hopen! Let's cross our fingers! Ofwel gezellig bij Eveline in Valloire (wat ongeveer een uur van SFL af ligt) ofwel oud en vertrouwd bij mn menneke in SFL. Wie zal het zeggen?!?
Spannend, dat is in ieder geval het goede woord voor wat ik tot nu toe van mijn avontuur vind!

Vandaag ga ik dan ook nog efkes de laatste spullen pakken, kijken of ik niks vergeten ben en voilà! Klaar voor vertrek!

Ik hou jullie snel weer op de hoogte van mijn ontwikkelingen!
Mijn voorlopige adres voor eventuele post is mijn vaste Franse adres:
Sanne Slabbers
Chez Mr. CASTANIE Christophe
162, Rue du Rivet
73130 St. Avre
France

Zodra ik een vaste plek heb, horen jullie dat zeker!

Toedeloe en wie weet tot snel! :)

Bisoussssssss van San xx

• 09 December 2012 - 12:15

Janneman:

Haaaaaaaaaaaaaaaaii!!

Heel veel succes met het vinden van een leuke job!! Komt vast helemaal goed!!!

Liefss

• 09 December 2012 - 14:34

Eef:

JOejoeeww, tot morgen!! xx

• 09 December 2012 - 20:20

Jolina:

Haaa San!!!

Wat vliegt de tijd weer snel!! Heel veel plezier weer in France en we contacten snel!!

XX

• 10 December 2012 - 09:38

Rian:

Sannnn!! Ik vind het stiekem toch wel jammer dat het lang gaat duren voordat ik je weer zie.. Maarrrr daarom ga jij het daar helemaal tegek hebben met Eef en Tatay, de sneeuw en wie dan ook. Good luck met de zoektocht naar je nieuwe baan, komt helemaal goed! Zo'n multifunctionele dame kunnen ze in real life echt niet afstaan ;) Enjoy!! xx