Weer bijna op naar France!!! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Weer bijna op naar France!!! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Weer bijna op naar France!!! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 December 2011 | Nederland, Linne

Haai iedereen!

Ik bedacht me dat het weer eens tijd werd voor een update. Mijn laatste verhaal van afgelopen zomer ben ik namelijk 'vergeten' erop te zetten.. Oepsie!

De zomer heb ik in elk geval weer goed afgesloten. Tot 25 september heb ik op de camping gewerkt, waarna mn mannetje en ik met zijn autootje richting de Alpen zijn vertrokken om daar 2 weken bij vrienden en familie te vertoeven. Na deze 2 weken zijn we met de Eurolines bus naar Luik vertrokken, waar mijn lieftallige paps ons op stond te wachten.. We zijn 1 week in NL geweest, om nu zelf eens lekker op vakantie te gaan naar Ierland.
Hier hebben we 2 ontzettend mooie weken gehad. Flink veel met het autootje rond gecrosst (is niet helemaal mijn ding, maar als je iets wil zien, moet je er ook wat voor over hebben natuurlijk!) en vele mooie landschappen gezien. Ook nog even 'gemeet' met onze Franse vriend Claude, die daar woont en toen weer terug naar NL!
Na een weekje is Tatay toen weer naar France vertrokken en had ik tijd om flink veel te werken.. Dat heb ik dus ook gedaan! ;) Hihi! Geld moet er natuurlijk ook binnen komen en dan komt het binnen en moet er ook weer een deel van uitgegeven worden! :) Hihi! Super blij met mijn nieuwe skipak = mega blits en hier heb ik al zo lang over gedroomd, dat Emmy en Rian me toch overhaalden (was niet veel voor nodig) om hem te kopen! Weer helemaal klaar voor een nieuw seizoen dus! :) Joehoe!

Dinsdag 13 december vertrek ik 's ochtends rond 10h vanuit Luik met de trein naar Parijs en dan weer naar St. Avre. Precies onderaan de berg van Saint François Longchamps! Ideaal dus! Uiteraard word ik dan weer verenigd met mijn manlief, waar ik ook weer bij ga wonen deze winter. Leuke & gezellige boel word het dus weer, ook omdat we met Tatays chef Lolo en zijn leuke hond Smiley in een appartement zitten! :)
Donderdag begin ik dan weer met werken bij Croc' Tout, het cafetaria / snackbar / pizzeria, waar ik vorig jaar ook gewerkt heb en het ontzettend naar mijn zin heb gehad! :) Mijn collega van vorig jaar, Flo, komt ook weer terug, dus dat word weer wat! Ik heb er in ieder geval weer zin in, dus kom maar op met NOG MEER SNEEUW en dan kan het seizoen volgende week zaterdag, de 17e weer van start! JOEHOE!

Dan nog even mn adres, voor iedereen die langs wil komen of leuks op wil sturen:
Ski shop du Hameau
Arcosses II Les Longes
t.a.v. Sanne Slabbers
73130 Saint François Longchamp
France

Tel. NL: 0031 (0) 6 55867838
Tel. FR: 0033 (0) 6 43349452

Bedankt iedereen weer voor de leuke tijd in NL en tot over een half jaar of maybe eerder in SFL! :)

Veel liefs Sanne

• 10 December 2011 - 19:47

Rian:

hahaha lekker hoor, je moest de zomer nog afsluiten ;) Schon dat je de hele winter weer im schnee zit, die bevalt hier in ieder geval GOED! Tschuss und spater vanuit Serfaus, xx

• 12 December 2011 - 08:34

Marlou:

Nogmaals een goede reis en veel plezier en succes toegewenst in SFL! Zoals ik al zei gaaf skipak, alleen de bijpassende snowboots ontbreken nog ;-) haha! X