Een nieuw avontuur.. - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur.. - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur..

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Mei 2013 | Nederland, Roermond

een nieuw begin! :)

Na een dikke en gezellige week in Nederland geweest te zijn (dankzij Koninginnedag, family & friends en vandaag Bevrijdingsdag) en heel veel dingetjes geregeld te hebben, begint morgen mijn nieuwe avontuur!
Ik vertrek naar Frankrijk en nu niet alleen maar voor een seizoenetje, maar ik ga echt verhuizen!
Wow, een grote stap, maar eigenlijk stelt het ook allemaal niet zoveel voor.. Het woord emigreren klinkt alleen zo 'eng'! Maar dat is het dus wel.. vanaf morgen word ik uitgeschreven in Linne en wordt mijn nieuwe adres:

560, Rue des Cités Bozon
73130 Saint Etienne de Cuines
Frankrijk (France)

Tatay woont er al sinds afgelopen woensdag (1 mei) en heeft het moestuintje al klaargemaakt en vandaag zelfs al een hoop plantjes gekocht! Hij heeft er helemaal zin in en ik ook! =) Mijn 'citroen' is in ieder geval flink volgeladen met allemaal spulletjes, want ik heb ook een autootje gevonden. Met behulp van Jippos en papa heb ik hem gevonden, bekeken en afgelopen vrijdag in Amersfoort opgehaald! Merci beaucoup voor alle hulp mannen :) Het is een rode citroen berlingo geworden met 5 zitplaatsen erin.. Morgen is er daar nog maar 1 officieel van over, zoveel spullen neem ik dus mee! Hihi! Mer good, Tatay heeft me gezegd dat ik alles mee mag nemen wat ik wil, want we hebben toch genoeg plek in huis, en dat laat ik me geen 2 keer zeggen natuurlijk! ;) Dus morgen komt hij nog voor verassingen te staan! Hollandinvasie op en top!

Alaa, ik geef heel snel weer een update over ons 'nieuwe' leven met huisje, boompje, beestje, moestuin, autootje en werk en wie weet tot snel!

Slaap lekker, gros bisoussssssssssssssssss

PS Oh en als jullie me toevallig eens willen spreken.. Ik hou nog steeds gewoon mijn Nederlandse nummer.. 0031 (0)6 55 86 78 38 wat voor jullie ook gewoon het goedkoopste is om me te bereiken.. Anders heb ik ook mijn Franse nummer nog steeds (mét Whats app) waarop ik misschien net iets meer bereikbaar ben >> 0033 (0)6 433 49 452, maar waarmee ik wel weer vaste nummer gratis mee kan bellen! Dus kom maar op met de vaste telefoonnummers als jullie die hebben! ;)

• 05 Mei 2013 - 23:29

Rianne:

Au revoir Sannos! Laat het je goed smaken daar in het echte viva la grote mensen France! Een heel goede reis in je citroen (tis maar goed dat ie rood is ;) en succes met jullie huisje, moestuin en beestje. En natuurlijk de zoektocht naar die te leuke baan! Gros bisous!

• 06 Mei 2013 - 13:55

Tata:

Viva la France!!!! Bienvenu poppinette! Hihihi
    Goeie reis!! Bises

• 06 Mei 2013 - 15:22

Jolina:

Lieve San!
    Ik wens je heeeeeeel veel geluk in France! Ik kom snel een keertje langs...
    kus

• 09 Mei 2013 - 20:55

Janneman:

Haaaaaaaaii!!

Heel veel plezier met jullie huisje, moestuintje, hondje!! Leuk dat jullie er zoveel zin in hebben!
    Ook leuk dat ik je net van tevoren nog heb kunnen zien en spreken!
    Natuurlijk hoop ik ook een keertje langs te komen!
    Succes met alles en houd ons op de hoogte!
    xx