Bonne année!!! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Bonne année!!! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Bonne année!!! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Januari 2012 | Frankrijk, Parijs

Voor iedereen waar ik het nog niet tegen gezegd heb of geen kaartje heb gestuurd (sorry) een GELUKKIG NIEUWJAAR met de allerbeste wensen, geluk, liefde en de rest van alle standaard en niet standaard dingen! ;) Dat het maar weer een mooi jaar mag worden, met minder regen in Nederland en NÓG MEER sneeuw in SFL! :) Hihi!

Het sneeuwt hier namelijk nog steeds om de paar dagen. Vanaf gisteren tot zaterdag zou er weer een meter in totaal bij moeten vallen. Sjpannendj! Mer good, als het 98cm zijn is het ook goed hoor! ;) Haha! Heerlijk! We zijn dan ook goed van de sneeuw aan het genieten, als we iets van zicht en vrije tijd hebben. De mensen die hier al jaren wonen, werken en komen zeggen zelfs dat ze nog nooit zoveel sneeuw gezien hebben! De off piste ritjes zijn heerlijk (om jullie maar efkes jaloers te maken! ;)).

Verder gaat het op het werk ook goed. We hebben een goede collega gevonden, genaamd Hadram. Super rielekste en toffe kerel. Werkt goed en je kunt er mee lachen, meer hoeft niet toch? :) Hij heeft ontzettend grote handen, waar we wel eens om lol om hebben.. Haha! In het begin, de eerste dag dat hij er was, moest ik hem alles uitleggen hoe we werkten en wat we maken en hoe en blablabla.. Ons formidabele frietapparaat, zoals jullie nog nooit gezien hebben (je doet aan de voorkant een klepje open, stopt de frieten erin, frieten vallen in een mandje in de olie, drukt op een tijdknop en als de tijd voorbij is vallen de frieten er aan de zijkant weer uit! Geen omkijken naar en ideaal! :)).. Daar moeten bijvoorbeeld 2 kleine handen in om een klein frietje te maken.. Bij hem is dat nog minder dan 1 kleine hand! Hahahhaa! Wel grappig dus!
Verder heb ik ontzettend veel gewerkt, in 2 weken tijd meer dan 100 uur gemaakt = goed voor de centen! ;) Haha! Maar een beetje vrije tijd is ook wel rielekst. Afgelopen dinsdag mijn eerste vrije dag gehad en het geluk was dat er verse sneeuw lag én de zon scheen! Heerlijk toch! :) De familie van Tatay kwam ook langs en met de kleine Marius, die me nu al San noemt ipv Sam afgelopen zomer, gaat het ook allemaal goed. We hebben met hem in de sneeuw gespeeld (sneeuw in zijm eigen gezicht gooien vond hij geweldig!), sleetje gereden en zijn papa heeft zelfs met hem geskied! Grappig en gezellige middag!

Daarnaast heb ik eindelijk na 2 jaar mijn formidabele sneeuwpop gemaakt met de sneeupoppenset! Zie foto's! ;) Veel foto's heb ik trouwens nog niet gemaakt, maar komt nog wel..

Nieuwjaar hebben we goed gevierd met een concertje in het office du tourisme en erna de yeti. Was een goed en duchtig, maar toch ook bescheiden feestje, maar wel super gezellig.. Goed genoeg in ieder geval om me de 1e januari brak te voelen en ook nog te moeten werken.. hahaha! Ach ja, hoort erbij! Daarnaast is Elianne voor 1 nachtje over gekomen om het hier te vieren! Super tof en leuke spontane actie van haar! Nais!

Alaa, dat was het weer voor deze keer! Ik ga me eens klaarmaken om te gaan werken. Vandaag staan Hadram en ik er met zn 2tjes alleen voor.. Word weer een lange dag van werken en tegen verse sneeuw aankijken, maar komt goed! Hihi!

Tot snel, word vervolgd!

Veel liefs San xx

PS MArlou, heb de schoenen nog dezelfde dag dat ik het vorige verhaal op internet heb gezet gevonden! Hihi! En ze doen het goed en zijn nog blits ook! :)

• 05 Januari 2012 - 09:52

Ruud:

daag Sanne, fijn det ut zo good geit mit dich en diene vreundj dao in frankriek...
    genog sjnee zo te zeen,en heel sjoon foto's hubs du gemaakt...
    veer zeen truuk van ötztal vanaaf zaoterdig ,auch sjoon waer gehad toet vriedig,toen sjneejde ut auch good,maar det hubbe veer bienao eeder jaor,det ut de letste daag
    sjneewaer is.maar good geamuseerd en good geskied dao..
    geniet der maar van en de groetjes van de Hulsbosjes oet Berg (city)

• 05 Januari 2012 - 16:58

Janneman:

Haa! Bedankt nog voor je kaartje! Wat een mooie foto's heb je!! Woww wat mooi die sneeuw, ja ik weet al bijna niet meer wat sneeuw is... Gelukkig komt daar een verandering in, in de carnavalsvakantie zijn wij ook in Frankrijk, dus zet het in je agenda (das week 8)!!! Je sneeuwpop is ook echt wel tof geworden haha! Vandaag was in NL echt soort noodweer, vanmorgen hagel/onweer!/wind etc! Heb zelfs mn auto even aan de kant gezet, omdat het zooooooo hard hagelde.. Maja, na regen komt??? (sneeuw??)! Doeiii hopelijk tot in La France

• 05 Januari 2012 - 17:39

Rian:

OMG!! Haal die ontzettend besneeuwde foto's eens gauw weg :p Wat een geweldig weer dit jaar in de Alpen, daar kan NL nog wel wat van leren (met een berg van 1,5km in aantocht ;) whaha giller toch?) Ubercoole sneeuwpop btw hihi gut gemacht. Veel plezier nog daar en ga zo door met Riannemans-lekker-maken-voor-over-5-weken :D hell yeah! Nice dat je er een toffe collega bij hebt. (and I know what you mean met 2 grote handen.. pfff) San moest je dat er nou bij zetten? Nu gaat iedereen die langs komt kijk-en-vergelijk doen whahahha! Houdoe, xx