sneeuw, SNeeuW EN NOG MEER SNEEUW!!! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu sneeuw, SNeeuW EN NOG MEER SNEEUW!!! :) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

sneeuw, SNeeuW EN NOG MEER SNEEUW!!! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 December 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjourrrr!!!

Ik ben alweer een week in de Franse Alpen te vinden, dus het is weer tijd voor een update! :)

Gelukkig ben ik na een lange, vermoeiende reis vorige week goed aangekomen in SFL. Het was weer veel gesleep (wat me 2 dagen flinke spierpijn in mn mussels heeft opgeleverd) en een gedoe (in 3 treinen moeten die alledrie uiteindelijk tussen de 20 en 30 minuten vertraging hebben, daardoor weer een trein missen vanwege het gesleep en de metro erbij) maar dan zit je wel weer in een gebied met mega veel sneeuw! Daarnaast heb ik gelukkig ook niks van het drama in Luik meegekregen.. Vreselijk zeg, wat daar gebeurd is! Pfieuw, dat hebben fatie und ik maar mooi ontlopen! :)

Mer good, hier gaat dus alles goed! Sinds vorige week donderdag is het alweer elke dag aan het sneeuwen en er ligt een flink pakket nu! JOEHOE! :) Gisteren heb ik mn skipas eindelijk kunnen halen en ben ik ook snel efkes de piste op geweest. Het was weer even wennen en MEGA koud! Brrr.. Maar wel tof met al die sneeuw!

Op het werk gaat ook alles goed. Het is erg rustig nog deze week (heb nog geen Nederlander gezien), dus we hebben nog niet heel veel pizza's gebakken, frietjes en frikandellen gemaakt! Haha! Maar dat komt nog wel! Alleen jammer dat mn collega Flo van vorig jaar, opeens toch niet meer bij ons kwam werken.. Gelukkig is het nog rustig en kunnen we het met zn 2en nog wel efkes aan, maar hopenlijk komt er snel een goede Flo vervanger bij! :)

Daarnaast is het natuurlijk weer oud en vertrouwd leuk en gezellig in SFL! Veel bekenden en ook weer nieuwe mensen. Altijd leuk! Het Yeti personeel is ook top en de reisleiding gezellig! Het gaat weer een mooi seizoen worden dus!

Nou, ik ga er een eind aan sneeuwscheppen, want dat is wat ik zometeen ga doen! Het terras weer sneeuw vrij maken!

Tot snel weer iedereen!

Veel liefs San xx

PS Marlou, heb nog geen bijpassende mooie sneeuwschoenen gevonden.. :( Ben wel echt op zoek! Haha! :)

  • 20 December 2011 - 09:21

    Eef:

    Ik kan wel even een weekje invallen in maart ;)
    Klinkt goed allemaal pop, geniet!
    Tot snel x xx

  • 21 December 2011 - 08:00

    Marlou:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je t nu alweer naar je zin hebt!
    Succes met zoeken naar blitse snowboots ;-) haha...die kun je daar nu wel gebruiken aangezien het veel sneeuwt. Have fun! X

  • 22 December 2011 - 20:48

    Rian:

    Haha spierpijn van het reizen, sjaa je moet er toch echt IETS voor over hebben he ;) my my my... wat een sneeuw daarzo - big jealous sister over here! Jammer dat Flo niet komt werken btw. Dat wordt hopen op een andere dolle gozer haha. Geniet ervan und sehr zeker bis spater!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 88015

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: