11 december is de dag.. - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu 11 december is de dag.. - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

11 december is de dag..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 December 2010 | Nederland, Linne

dat ik weer naar viva la France mag! :)

Of mag, ik ga gewoon weer eigenlijk! ;) Haha!
Morgen vertrek ik alweer en begint mijn nieuwe avontuur in de bergen. Dit keer niet meer oud en vertrouwd bij Sportura / Travelhorizon als reisleiding, maar ik ga een nieuwe uitdaging aan..

De verschillen op een rij:
- Niet meer met de bus op naar bestemming, maar met de trein.. Of eigenlijk 2 treinen! Ik vertrek zaterdag, 11 december, net iets voor 14h vanuit Luik, om dan in Parijs al mn loodzware tassen over te hevelen in een andere trein op een ANDER station! OENK! Word even slepen dus, maar dankzij de goede tip van oom Jos, ga ik toch maar voor lui en neem ik gewoon gemakkelijk een taxi. Met een uur overstaptijd, moet dat wel te doen zijn dan, denk ik.. :) Rond 20h 's avonds ben ik dan in Chambery waar mijn lieftallige Fransman me komt ophalen en we naar Saint François gaan, waar hij al een week aan het werk is in de Skiset (verhuur) weer.
- Niet meer met vooral Nederlandse collega's werken, maar met Fransen! :) Ik ga namelijk in een cafetaria aan de piste >> Croc Tout << (warempel ongeveer naast de Yeti) werken waar ze vooral pizza's, panini's, frietjes e.d. verkopen.. Dus niet met Nederlanders, maar vooral voor Nederlanders! ;) Haha!
- Vaste uren en tijden.. :) 35h in de week met 1 dag vrij! Dus maximaal 6h per dag werken en elke middag vrij! Ik zeg: RIELEKST!
- Samenwonen met mn menneke.. Ook wel rielekst natuurlijk en gezellig.. en hij wil dat ik hem ook mutsen leer breien! Haha! Heb er inmiddels al een stuk of 6 af, dus wie weet begin ik nog een winkel in de winter! ;) Hahahaha!

Ben benieuwd hoe het gaat zijn en of het me gaat bevallen, maar leuk ga ik het ZEKER weer hebben! Weer bekenden mensen die er gaan werken, zoals de locals en ook mn Nederlandse vriendinnetje Elianne (was eerste seizoen barmanager) is weer present! LEUK! En weer vele nieuwe mensen.. :)
Daarnaast ben ik laatst met Rian naar Zoetermeer geweest om een clinic freestyle snowboarden te volgen >> www.chickyclinics.com en dat moet natuurlijk geoefend worden! Ollies, 180, box rijden en meer.. Foto's zullen vast volgen op mijn picasa website!

Dan nog even mn adres:
Skishop Les Longes
t.a.v. Sanne Slabbers
73130 Saint François Longchamp
France

En als laatste wil ik nog even kwijt dat ik weer een hele toffe tijd heb gehad in NL! Vele leuke mensen gezien, leuke dingen ondernomen en net vers terug vanuit Berlijn, waar ik Ullie even 2 daagjes heb vergezeld! Was Top! :) Lekker genoten en druk bezig geweest weer dus de afgelopen tijd, opgeladen om weer naar de sneeuw te gaan! JOEHOE!!!


Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii en tot snel contactes dan maar weer! Uiteraard zijn jullie ook altijd welkom, let mie neuw en dan hebben we misschien wel plek vrij in het appartement! ;) :)

Dikke kussen van San

  • 10 December 2010 - 23:41

    Marjo:

    Lieve San,

    Een héle goeie reis, en geniet ervan daar bij al die Fransen :-D

    Ik zal met genoegen je reis- en werkverslagen weer lezen, maar vooral je board- en enjoyverslag :-)

    Groetjes, en een dikke knuffel
    Kevin en Marjolein xx

  • 11 December 2010 - 14:22

    Janneman:

    Haaaaaii!!

    Een hele goede reis en veel plezier in de sneeuw! Gaat weer helemaal goed komen ja! Ook alvast fijne feestdagen!
    We contacte!!!

    xx Janneman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 88072

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: