Nog efkes en dan weer op naar Mimizan! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Nog efkes en dan weer op naar Mimizan! :) - Reisverslag uit Linne, Nederland van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Nog efkes en dan weer op naar Mimizan! :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Mei 2009 | Nederland, Linne

Haaaaaaaaaaiii lieve luitjes!!!

Bij deze wil ik jullie even allemaal op de hoogte brengen van het heuglijke feit dat San het land weer gaat verlaten! :D Ofja, voor sommigen misschien minder heuglijk en zelf vind ik het ook wel jammer dat ik iedereen dan weer ga missen.. Maar toch ook wel erg leuk en een nieuwe uitdaging om aan te gaan!

Volgende week vrijdag vertrek ik bepakt en bezakt met de bus naar Mimizan. Hier ga ik, net als afgelopen zomer, weer werken voor Breakloose. Dit keer alleen niet gewoon als reisleiding, maar ook nog eens Food verantwoordelijke erbij! Ik ga iedereen 's avonds dus voorzien van lekkere maaltijden! :) Dat hoop ik dan tenminste.. Ik zal in ieder geval mijn best doen om het niet te vaak aan te laten branden! :P Hehe!

Mer good.. uiteraard mag iedereen die wil mij een bezoekje komen brengen! :) Vind ik altijd leuk en helemaal niet erg! Kaartjes, mailtjes, berichtjes.. Alles is weer welkom! Alleen kan ik jullie op het moment nog geen adres geven, want daar heb ik nog geen idee van.. Oepsie! Hihi! Komt nog in een volgend bericht! ;)
In ieder geval verblijf ik op camping Municipal de la plage in Mimizan! Dat is het enige wat ik weet! Haha!

Alaa denne, voor degenen die ik nog ga zien op Pinkpop of evt. volgende week >> tot snel! En voor anderen: tot contactes!

Joew baaaaaaaaaaaaaaaaaiii, dikke kus van San

PS Mijn Franse nummer is ook weer actief: +33643349452

• 30 Mei 2009 - 10:57

Tom:

Hey Sanne! Hoe is het? Lang niet gesproken! Maar daar schijnt verandering in te komen...ik lees dat jij ook in frankrijk zit deze zomer voor BL, ik ook! In Labenne! en ik zag dat jij daar ook al bent geweest! Ik denk dat we elkaar dan wel gaan zien in fr. ik vertrek 3 juli.
    Hoelang zit jij er?
    Groeten,Tom

• 31 Mei 2009 - 07:56

Marjolein:

Hey San!

Leuk dat je er weer op uit trekt :-) Geen avontuur is voor jou teveel :-D !!!
    Heeeel veel plezier daar weer, en laat je kookkunsten maar eens zien aan die hongerige vakantiegangers!

Liefs, Marjo

• 02 Juni 2009 - 11:08

Kitty:

Sanne!!! Ik kijk nog steeds af en toe je blog. T goeie nieuws is ik zoek je op. ga ook weer werken daaro maar voor de concurent haha! ben er 17 juli! tot daar!! XX

• 04 Juni 2009 - 08:12

Jolina:

Haaa San!!

Natuurlik bun ich gister auch al aafsjiet komme naeme en hubbe we mit de maedjes dich get mit gegaeve waodoor doe os in eeder geval neet hoofs te misse! Veer motte dich helaas waal gaon misse!! Maar natuurlik wins ich dich eine super sjoone tiet in ut viva la france!
    Lekker waerke, lekker aete, lekker campinge en natuurlijk auch biej diene lover :)!
    Goot, maedje we haaje contact.

Dieke Kus en eine knoevel, Jolina