Sneeuw, regen, wind, storm & DANKJEWEL VOOR DE ZON - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Sneeuw, regen, wind, storm & DANKJEWEL VOOR DE ZON - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Sneeuw, regen, wind, storm & DANKJEWEL VOOR DE ZON

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 April 2009 | Frankrijk, Parijs

Jaja! Na weer een lange tijd niks van me gehoord te hebben.. hier weer een berichtje van moi! :) Lees en huiver!

Wisten jullie dat:
-de aankomsten allemaal weer goed zijn verlopen
- het uitdelen van linnen nu helemaal goed gaat en ik er systeem in heb gekregen..
- we nog maar 2 aankomsten te gaan hebben..
- dat betekent dat ik alweer bijna thuis ben
- ik dat eigenlijk helemaal niet leuk vind, want het bevalt met hier nog steeds SUPER goed!
- maar we nog 2 weken te gaan hebben
- de laatste gasten zaterdag 18 april op de bus stappen
- ik die week erna naar huis kom en misschien met de bus, anders rij ik rond de 23e ergens met Tey mee naar huis..
- we alle weerstypen de laatste 2 weken zijn tegen gekomen
- we regen hebben gehad! :S ook nog een beetje sneeuw, storm, dikke mist en nu weer zon! :D
- ik ook weer allemaal leuke dingen heb meegemaakt!
- we weer heel veel duchtige feestjes hebben gehad
- met genoeg drank uiteraard en heeeeeeeeeele leuke mensen! :D
- Annelies weer hier is en Suze er vorig weekend was (heb ik van de zomer ook mee gewerkt! :))
- ik in Valfrejus ben geweest om ski's te halen met Wart >> zo kom je nog eens ergens! ;)
- ik een nieuwe goggle heb gekocht, die voor alle weersomstandigheden goed is! JOEHOE!
- Joehoe mn nieuwe stopwoordje is en Elianne er tegenwoordig 2 heeft: hatsee en alé jong (van Belgen uiteraard!)
- het deze week ook Belgenweek is, dus mn Belgenwoordenboek weer aangevuld kan worden! ;)
- ik weer guitar hero heb gespeeld en Cloudt en Damien voor me hebben gekookt! >> was lekker hoor!
- ik met Evelisandry een dagje naar Chambery ben geweest (Eveline, Elianne, Sanne, Anne & Audrey)
- we een girlsband gaan vormen en Eli gaat drummen, Audrey zingen, Eveline piano spelen, Anne basgitaar spelen en ik uiteraard gitaar speel! :P
- ik weer een paar keer de piste op ben geweest en weer meer pistes op mn kaartje aan kan strepen >> wil er zoveel mogelijk gehad hebben! :)
- er helaas ook een ongeluk is gebeurd in het snowpark van Valmorel met onze geliefde hyper / stuiterbarmedewerkster Jet
- ze 2 ruggenwervels in elkaar gedrukt had, en een scheurtje in de heup, ze hiermee een paar dagen in het ziekenhuis heeft gelegen en nu gelukkig weer thuis is (moet wel 3 maanden met een korset lopen helaas) >>> Jetje! Sterkte ermee he!
- ik weer eens een klunzige periode heb
- ik steeds sleutels enzo kwijt raak, mer ze gelukkig weer terug vindt! :) JOEHOE!
- ik de tartiflette heb laten ontploffen in de magnetron! Hihihihiih! GEWELDIG!
- ik toen de magnetron schoon wilde maken en me de plaat eruit kapot viel.. Oepsie!!! Dacht dat ie van een soort van plastic achtig iets was, mer t was toch porselein ofzo... whahahaha!
- het alweer korte broeken en mouwloze shirtjes weer is geweest
- Eli en ik zo op t terras hebben gelegen, inclusief teenslippertjes uiteraard! Heerlijk!
- de sneeuw er wel nog ligt, mer t weer tijd is dat t bij gaat vallen, want t is pratsj!!! 's ochtends wel te doen, mer 's middags niet echt.. :(
- ik tegenwoordig een beetje verslaafd ben aan spider solitairen! ;)
- ik bij La Perelle ben gaan eten met Audrey, Wart, Anne, Eef en Mac..
- ik ook een beetje verslaafd ben geraakt aan (tomaten)kaasfondue! Mmm..
- ik met Eef ben gaan skieen en weer in Valmorel ben geweest! En we hele leuke foto's hebben gemaakt! :)
- we een groot lek hebben gehad in het bagagedepot
- dit gelukkig van vrijdag op zaterdagnacht was..
- als er bagage in had gestaan, die helemaal doorweekt was geweest!
- en we dus echt wel vette chance hebben gehad! :) Poeheej!
- ik zaterdag naar een concertje in de bouquetin ben geweest
- dit echt SUPER leuk was!!! :D
- ik stiekem een instrument heb meegenomen van die kerels (was trouwens een rock / cover bandje)
- het instrument zomaar en ineens voor mn voeten lag
- het een soort van kegel is met die steentjes in >> die van carnaval zeg maar, mer dan is het meer een buisje!
- Saar helaas al naar huis is gegaan.. :(
- ik gisteren met Tuk, Suzie en Kirs naar Valmorel ben gegaan >> weer op skies! Gaat goed hoor! :)
- we daar super rielekst bij een heel gaaf mexicaans restaurantje hebben geluncht
- ze daar hangstoelen hadden hangen en aan de bar alleen maar schommelstoelen! NAIS!
- het in de zon echt heel warm is hier!
- we gisteren met Evelisandry en Muriel een meidenavond hadden! :D
- dit heel gezellig was
- ik nu toch maar eens een eind ga breien aan dit verhaal, want het wordt toch weer een beetje lang he!

Alaa denne, dan zeg ik tegen jullie: bon courage, bonne journee / soiree / nuit et a plus!!! Grande bisous pour vous!!!

Dikke kussen en geniet daar ook een beetje van het zonnetje he!

PS Hoe was het piratenfeest??
PPS Rianne is ook afgestudeerd, dus als ik thuis ben, gaan we een feestje geven!!! :P ;) :D PROFICIAT meadje!!! Joew go girl!!!
PPPS Dankjewel voor de zon = een liedje en de locals kunnen dat heel goed nazeggen! Hahahah! Sjiek manne!

  • 06 April 2009 - 12:57

    Chrissss:

    Whaha joehoe...
    Jij spoort niet joehoe...
    Geniet van alles joehoe...

    Tot snel in Nijmegen joehoe...

    KUSSSS

  • 06 April 2009 - 13:04

    Marjolein:

    Hey San!

    Ik ben weer helemaal up to date :-D
    Straks heb je me niets meer te vertellen als je weer langs komt, maar dat geeft niet: kom toch maar langs :-D!!!

    Liefs, Marjo

  • 06 April 2009 - 13:26

    Wieke:

    wooooooooow,weer een super toffe tijd gehad hoor ik zo!Het einde is in zicht he,hier ook :( de sneeuw is langzaam aan het verdwijnen...maar zo te lezen heb je tout te doen daar!Sanne vermaakt zich wel,helemaal top!We see us very soon,misschien nog in france,anders in viva hollandia (waar de lente is losgebarsten woohoo!).

    Heel veel liefs uit Oz,waar het funpark een en al fun is haha...

  • 06 April 2009 - 14:10

    Tom:

    Hey sanneman

    Doe hubs et mich toch waal good doa he

    Super :D:D

    Et verjaardagsfeestje mit dien zusje woor zeer geslaagd, bun al in afwachting op dien feestje esse truuk bus, nog veur dien verjaardag en rianne's afstudeerparty nais nais:D:D

    Geniet der nog van en tot snellos

    de groeten en tot sinas

    Kusje (K)

  • 07 April 2009 - 05:52

    Els En Clara:

    hoi Sanne,
    je hebt weer een leuk verhaaltje gescreven.
    We wensen je nog veel plezier en zon toe en een fijne Pasen kun je eieren rapen in de sneeuw, hahaha.
    lieve groetjes en een dikke kus en tot gauw, Els en Clara.

  • 09 April 2009 - 14:06

    Rian:

    Waaahh San, ga je dan Guitar-Hero gitaar spelen in jullie bandje? hihihi.. sjiek! Heb ik gister ook gedaan bij David, was echt nice! (maar had wel hulp nodig van David, haha alleen lukte het nog niet.. tjuu!)

    Wel leuk je belevingen weer. Ben nog steeds wel jaloers hoor! jasses.. haha!

    Toet snellie :D joehoeoeoeooe!

    Dikke kus Riannels

  • 09 April 2009 - 15:01

    Suus:

    San!!! wat een verhalen allemaal weer! :D geweldig!! poehee het gaat echt snel he?? als je terug bent moeten we zeker weer eens daten!! :D Ik hoop tot snel!!!
    Liefsxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 88030

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: