Vakantie Le Corbier en eerste daagjes SFL! - Reisverslag uit Le Corbier, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Vakantie Le Corbier en eerste daagjes SFL! - Reisverslag uit Le Corbier, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Vakantie Le Corbier en eerste daagjes SFL!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Januari 2009 | Frankrijk, Le Corbier

Sow, t is alweer een tijdje geleden dat ik er een verhaaltje op heb gezet.. Ik zal proberen om mijn avonturen dit keer wat korter te laten lijken! Haha!
Ik vind het in ieder geval SUPER om al jullie reacties te lezen, heb nog geen tijd gehad om erop te reageren, mer kumtj nog waal!
En verder wil ik ook nog iedereen bedanken voor de leuke kaartjes!!! :)

Nou, hieronder iig mijn nieuwe belevenissen voor dit keer!

Zaterdag 27 dec vertrok ik met Klaas naar Le Corbier om van mijn weekje vakantie te gaan genieten met mn leuke vriendjes en vriendinnetjes! Klaas: nog bedankt voor het brengen!!! Je bent een held!!! :D
Onderweg met de kapotte auto nog een paar probleempjes gehad (op een ijzige helling staan, en dan achteruit glijden terwijl ik de enige was die in de auto zat! OEPSIE! Hihi!). Mer alles overleefd en heel aangekomen.

Ik vond het echt leuk na die paar weekjes iedereen weer te zien en lekker weer onnozel te kunnen gekken! Dat is dus die hele week ook wel gebeurd! Mohmoh mohmoh, malloot en ik weet niet wat voor knakworstonzin er nog meer uit kwam! Haha!
Iedere dag hebben we iig lekker geboard, soms een paar schansjes genomen en lekker van de zon en warme chocomel genoten! Echt super en iedereen ging ook echt goed! Nais dus!
Ik ben ook nog een dagje met Rian en Jippos alleen op pad gegaan en was ook leuk. Smallere paadjes waar ik normaal niet zo van hou, maar me nu wel al stukken beter afgaan! Yesss!!! Verder heb ik me voor de zekerheid ook maar alle beschermingsmiddelen gekocht >> nog een kontbroek (crash pants), knie- en polsbeschermers! Want je kunt beter voorkomen dan genezen he, en stiekem was t al een beetje om te genezen, want ik had last van alledrie dus.. :S OEPSIE! Hihi!
Maar met mn helm en rugbeschermers erbij kan me nu helemaal niks meer gebeuren! :)

Verder hebben we een te gekke nieuwjaasavond (met veel champagne en flikkersterretjes) gehad en de avond ervoor was ook een leuke partynight! :D Genoeg drank en gekke mensen maken t altijd wel leuk he! Haha! En David hebben we nog zien wegvliegen met een parapent ding! Gaafff! En misschien ga ik dat hier ook nog wel es doen! :D Sjpannendj! Haha!

Dat was mn weekje in t kort eigenlijk.. haha!
Zaterdagavond was ik weer terug in SFL en was het weer efkes wennen, na zo'n uber rielekste week! Maar na een dagje was ik weer helemaal back en het gaat gewoon weer goed hier!
Het is gezellig, leuk en een vriend is ook nog 2 daagjes op bezoek geweest! Super dus!!!
Verder hebben we maandag de eerste midweekgasten verwelkomd en gingen de eerste weekendgasten weer naar huis. Het was een stuk rustiger als een aankomst op zaterdag, maar wel weer meer klagende mensen.. Ze klagen om niks, maja, daar zijn we reisleiders voor he! Dus we proberen het zo goed mogelijk op te lossen!

Nou, dat was het weer efkes voor deze keer! Volgens mij is het bij jullie kouder als hier en is er ook meer sneeuw gevallen! Mer good.. kunnen jullie ons hier ook eens jaloers maken he! :P Hehe!

Tot snel maar weer >> over 2 weekjes kom ik alweer naar huus! Ik weet nog niet hoe lang ik dan blijf, maar in ieder geval: Tot dan!

Joew baaaaaaaaaaaaaiii, xx San

PS Iedereen uiteraard ook nog de beste wensen voor het nieuw jaar he! Maak er iets van!!! :D

  • 08 Januari 2009 - 14:23

    Rian:

    Huh waaat?? Over 2 weken alweer? Waar gaat het heen met de tijd..
    Maarrr, je hebt goed je best gedaan: je verhaal is kort en ook nog duidelijk, hahaha!

    Tot snellos woh!
    Kusserd tweelingzussie

  • 08 Januari 2009 - 15:37

    Els En Clara:

    Sanneman, op het moment hoeven we niet jaloers te zijn, sneeuw zat en flinke vorst allen er is niet zo goed gestrooid, maar dat nemen we maar voor lief en dat hoort ook bij de winter.
    Zo te lezen en en wat we van Rianne gehoord hebben afgelopen zondaghebben jullie een fijne vakantie gehad.Maar nu weer aan het werk en dat heeft ook wel wat.
    We lezen je berichten met plezier. Groetjes en een dikke kus van de Tantes :-) hahaha.

  • 08 Januari 2009 - 16:30

    Chrissssss:

    Hahaha... je zin; ik weet nog niet hoe lang ik blijf :D

    Lekker genieten jij!
    Nijmegen is boring ;)

    X

  • 08 Januari 2009 - 20:51

    Aimée:

    Ik vond het ook heel gezellig in Corbier. ik vond t moeilijk om deze week weer met school te beginnen.

  • 09 Januari 2009 - 09:54

    Sjra,claudi,kids:

    Ha die sanne, je hebt zo te lezen alweer vanalles meegemaakt. Wij hier ook, tim heeft geschaatst,laura met de slee erachteraan en de sneeuw ligt hier centimeters dik hihi, en toen de sneeuw was gevallen, was het weer tijd voor naar school te gaan, had eigenlijk een paar dagen eerder moeten zijn,maar ik denk dat die toen bij jouw is gevallen.Zo dat was het weer, tot gauw groetjes uit itter van de bubs

  • 11 Januari 2009 - 18:40

    Janneman:

    Haaai Sanneman!

    euver 2 waeke alweer truuk?? wow wat geit det snel!
    bin benuujd wat dien planne veur daonao zeen! maar alse truuk bis, motte we maar ierst ff aafspraeke, veurdesse weer wegmoogs! :-p

    veul plezeer nog!!
    hiej likt idd veul sniej, ig waer der gek van! haha!

    xx

  • 12 Januari 2009 - 02:00

    Nelly:

    Haaa buurmeadje! Tijd vliegt daar bij jou...Nog een gelukkig nieuwjaar (als dat nog mag zo laat) Het is bij jou misschien kouder als in Lin, maar ik ga hier bijna van mijn stokkie zo hot :D Mag niet klagen he...Geniet van je laatste week daar. Byeee x Buuurmeadje van nr 10

  • 12 Januari 2009 - 18:40

    LoesL:

    Boah San..nog effe en den bis se alweer hie bie os. Wat geit dea tied toch snel!!

    Trouwens..doe geis os toch neet alweer verloate den he..Ich wil namelijk SUPER gear carnaval viere mit dich en Rian! (hie is trouwens alweer eemes dea vreugt noa "de draak" van veurig joar! hihihihih :D )

    Alaah denne..Amuseer dich nog de letste paar daag!

    dieke kus
    LoesL

  • 12 Januari 2009 - 19:50

    Mama Tey:

    Hoi Sanne.
    Ik vind het erg leuk zoals jij op de site van Tey reageerd.
    Zo te lezen op jouw site heb jij het ook erg naar je zin.
    Heel veel groetjes van mamaTey

  • 13 Januari 2009 - 19:39

    Gerrit En Ron:

    hoy

    ken je ons nog.. volgende keer als we afspreken zullen we ECHT komen opdagen.. nochmaals onze excuses :-)

    we zullen je filmpje van je "trap grap" uploaden op facebook.

    je was de ideale reisleidster!

    veel boardplezier nog en breek niets!

    we willen je nog graag eens komen bezoeken!

    from jnp with love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 88007

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: