Franse gegevens San.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu Franse gegevens San.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

Franse gegevens San..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 December 2008 | Frankrijk, Parijs

Jaja! Ik ben eindelijk weer in SFL aangekomen.. Onverwachts is het toch nog een lang dagje geworden..

Eerst vanochtend lekker geboard! :D Het was zo ontzettend chill hè, niet normaal gewoon! Er lag super lekkere sneeuw, het zonneke scheen en ik kon lekker mn gang gaan, want ik ging uiteindelijk helemaal alleen.. De gasten waren al onderweg naar hun boardles en ga ik, als het goed is, morgen mee op pad! Leuk! :D
Mer good.. ideale omstandigheden dus.. >> Efkes om jullie een beetje jaloers te maken! ;)

Vanmiddag ben ik samen met Klaas weer op pad geweest. Hij ging z'n auto laten maken (had ik al gezegd hè..) en daar moesten we even anderhalfuur op wachten.. Nou, wij ons lekker in het zonnetje neergepoot en gezellig zitten kletsen. Uiteindelijk was de auto gemaakt en gingen we naar St Jean de Maurienne om de Franse simkaarten te regelen. Maaarrr.. toen we daar ergens (het dorpje ligt 10 km van de garage vandaan) voor een stoplicht stonden, roken we opeens een raar luchtje.. Ik dacht nog bij mezelf, zal dat dorp hier wel zijn ofzo! Haha! Mer nea.. Er kwam rook uit de linkerachterband! Neej hè.. hebben wij dat weer! Poeheej! Net gemaakt en nog niet fatsoenlijk dus! :S
Mer good.. uiteindelijk in het centrum aangekomen, simkaarten met telefoons gefikst, want dat is veeeeeel goedkoper, en weer terug naar de garage gereden.. die dus dicht was.. Kerstavond hè! :S Pfffff..

Mer good.. levend weer bovengekomen en nog efkes lekker kunnen genieten van de BBQ!

Nou.. dan zal ik nu maar even al mijn gegevens doorgeven en dan kan ik (en jullie) weer verder! Efkes poetsen nog en dan party party! :D


Adres:

La Grotte du Yeti Saint Francois Longchamp
t.a.v. Sanne Slabbers
Résidence Les Arcosses
73130 Saint Francois Longchamp
France

Frans telefoonnummer: +33643349452

Alaa denne, nogmaals bonne fete / joyeux noell (geloof ik) en wintersportgang: tot zaterdag!!! :D Heb der zin an! :)

Joew baaaaaaaaaaaaaaaiiii, xx San

PS Voor degenen die het niet weten.. Vanaf zaterdag heb ik efkes een weekje vakantie en ga ik samen met een hele bubs vriendjes en vriendinnetjes op vakantie naar Le Corbier! :) JOEHOE!!!

  • 25 December 2008 - 07:55

    Els En Clara:

    Sanne, allereerst een heel gezellige Kerst met de gasten,schrijf maar alles op kunnen we meegenieten van de sneeuw en het zonnetje.
    En een fijne vakantie met de bups.
    Tel.nr. hebben we opgeslagen kunnen we je ook eens live horen!
    Veel liefs van de tantes :-D dikke kus en knuffel van ons beiden.

  • 25 December 2008 - 14:20

    Tey Bontemps:

    hee meis
    ik heb eens een poging gedaan om jou verhaaltjes te lezen, 2 uur later ben ik eindelijk klaar met lezen. jij schrijft echt alles op, goed geheugen, als ik wat schrijf ben ik al de helft vergeten. Maar hele fijne kerst, dan zal ik ook mijn best doen om een fijne kerst te regelen. En een fijne vakantie volgende week. Dan moet ik maar over 2 weekjes langs komen
    xxx teyke

  • 27 December 2008 - 12:11

    Els En Clara:

    Lieve Sanne, we hebben je kaart met de goede wensen ontvangen vandaag je maakt ons wel erg jaloers met het zonnetje en de sneeuw. Lieve groetjes van Els en Claraxx

  • 30 December 2008 - 13:06

    Klaas:

    He Sanne, inmiddels lekker aant boarden met je bubs vrienden? Echt handig dat je bijna alles hebt opgeschreven, kan ik mijn geheugen opfrissen en wat knippen en plakken ;p
    Leuke foto's trouwens. Veel plezier en zie je binnenkort weer. Kus Klaas

  • 06 Januari 2009 - 07:51

    Els En Clara:

    Hoi Sanne, afgelopen zondag erg gezellig etentje gehad bij het kruis,alleen we hebben je gemist maar dat komt wel goed als je terug bent uit Frankrijk.Geniet maar van van de weken dat je er nog bent met de gasten en de sneeuw,hier is het ook wit.Hou je dagboek maar goed bij kunnen we mee genieten, want voor onze broze botten is het niet meer weggelegd, dat hebben we vroeger gehad!
    Dikke kus van Els en Clara.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op deze site staan al mijn reisverhalen over het wonen en werken in viva la France.. :)

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 88024

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Mei 2016

and the adventure goes on!

29 April 2012 - 30 September 2012

MimiSan =)

10 December 2012 - 21 April 2012

De winter van de verrassingen!

13 December 2011 - 16 April 2012

Winter 2011 / 2012 SFL

03 Juni 2011 - 03 Oktober 2011

L'été 2011: Mimizan

11 December 2010 - 25 April 2011

Once again a winter at Saint François Longchamp

25 Mei 2010 - 19 September 2010

Mimizan & Moliets summer 2010

11 December 2009 - 25 April 2010

Saint Francois Longchamp encore! :)

05 Juni 2009 - 03 Oktober 2009

San in Mimizan!

05 December 2008 - 26 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: