De eerste gasten zijn gearriveerd! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu De eerste gasten zijn gearriveerd! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sanne Slabbers - WaarBenJij.nu

De eerste gasten zijn gearriveerd!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 December 2008 | Frankrijk, Parijs

Bonjour mes amis!

Eens even kijken.. Waar was ik gebleven.. Oja, bij vorige week vrijdag!

Donderdag ben ik uiteindelijk wat vroeger naar bed gegaan om vrijdag weer fit op te kunnen staan en niet meer zo ziekjes t zijn.. En raad eens: het heeft geholpen! Joehoe! Alleen nog een beetje verkouden, mer good.. daar hebben jullie in Nederland vast ook wel een beetje last van! ;) Haha!

Vrijdagmiddag kwamen de meiden terug van hun stapavontuur in St Sorlin d'Arves en kon ik eindelijk ook weer aan de slag. Samen met Kirs heb ik de welkomstenveloppen voor de gasten klaargemaakt en 's avonds kwamen Klaas en Thamar aan om ons team te versterken! Erg leuk en gezellig, maar weer een avond om niet te laat te maken, want zaterdag kwamen de eerste gasten aan! Spannend dus!

Om half 9 ergens kwamen de eerste gasten aan met de bus. Het zijn vooral families deze week met veel kinderen. Dus een lekker rustig weekje om erin te komen. Alles is goed verlopen, op een paar schoonheidsfoutjes na, maja, dat krijg je bij een eerste keer natuurlijk! Ik heb in ieder geval de hele dag vanalles geregeld en dat beviel me wel! Leuk om te doen dus!
Verder gingen de liften deze dag voor t eerst open, dus konden we eindelijk ook eens gaan boarden.. Maaarrrr... toch moesten we nog even wachten, want we hadden nog geen skipassen.. Grrrr...

Zondag hebben we deze eindelijk kunnen regelen en ging ik samen met Thamar en Kirsten de berg op! JOEHOE! :D Na 2 weken eindelijk boarden! En het was echt heerlijk! De sneeuw was goed, we hebben alleen maar lekker weer en een goed zonnetje, dus wat willen we nog meer! Super dus!

Maandag ben ik de hele dag op pad geweest met Klaas en zijn auto. We gingen Elianne (barmanager)wegbrengen naar Vizille, want ze ging voor een paar daagjes naar huis, maar toen ontdekten we iets heel vervelends.. Bleek de auto van Klaas niet helemaal in orde te zijn en zijn we een stuk of 5 garages afgegaan om het te kunnen laten maken, maar ze konden ons allemaal niet helpen.. Uiteindelijk hieronder aan de berg bij St Jean de Maurienne hebben ze ons geholpen en kunnen we vandaag terug om het te laten fiksen (nieuwe remblokjes en -schijven, dus is nog een duur grapje! :S)! Pfieuw! En ik ga weer gezellig met hem mee, want ik ga een Franse simkaart halen! Wel zo handig, want anders is bellen echt wel duur! Het nummer zal ik jullie dan ook nog wel doorgeven! Kumtj allemaol good!!!

Maandagavond (en gisteren) hebben we nog een gezellig feestje in de Yeti gehad en was het eindelijk een beetje drukker. Maar nog niet helemaal vol! Jammer voor de studenten die er deze week zijn, mer good.. Dat krijg je met gezinnen he! Het zijn in ieder geval wel allemaal echt leuke gasten! Ik heb al flink wat afgebabbeld en gesocialised, gelachen en blablabla! Dus komt helemaal goed! Ik heb ook met een paar studenten afgesproken om zometeen te gaan boarden, dus ik ga me maar eens snel omkleden en hoppa die berg op! :D Yessssssssss!!!

Nou, ik wens jullie heeeeeeeeeeeeele fijne feestdagen! Geniet ervan en niet te veel lekkers eten he! ;)
Verder uiteraard ook een hele goje roetsj (nieuwjaar voor degene die dat niet snappen :P) en iedereen bedankt voor de leuke reacties! Echt kei leuk om te lezen enzo!

Dan wil ik mn lieve tantes Els en Clara en ome Jos ook even bedanken voor de leuke kerstkaartjes die ik al heb mogen ontvangen! :D Ze zijn gisteren binnengekomen en ik werd er helemaal vrolijk van! Ze hangen nu boven mijn tweepersoonsbedje in een opgevrolijkt kamertje van het appartement! LEUK!
Trouwens.. Ik had het verkeerd gespeld, maar achter Saint Francois Longchamp hoort geen S! Oepsie! Mer good.. de post is er toch mee aangekomen, dus heel erg is t niet!

Verder wil ik mn lieve grote zus Emmy en uiteraard ook nog Jeroen feliciteren, want ze is vandaag jarig en Jeroen was dat afgelopen zondag! JOEHOE!!! Bonne anniversaire!

Ow en mn Frans gaat er ook al een beetje op vooruit, maar als ik een goed zinnetje zeg en de locals denken: ow die kan dat toch wel! Krijg je een heel verhaal in snel Frans terug en dan snap ik t al niet meer! Whahaha! Maar ik vind t leuk om te proberen, alleen lastig als je het niet helemaal begrijpt >> komt nog allemaal wel! Ze kunnen ook een beetje Engels, dus dat scheelt!

Alaa denne, dan ga ik er nu een eind aan breien! Eerst lekker boarden, dan op naar beneden voor de autofiks en boodschapjes en vanaaf een snowbbq en uiteraard een mooi feestje! We mogen namelijk langer open blijven dan normaal (12h), dus daar moeten we van profiteren woh!
Jarige jobkes: ik drink er een op jullie! :)

Joew baaaaaaaaaaaaaaiii, liefs San xx

• 24 December 2008 - 08:54

Janneke:

Haaaaaaaiii!!!! of mot ig aug 'Bonjouuuur' zigge haha!

Zao te laeze hubse 't goot nao diene zin! De foto's zeen der aug gezellig oet en de sniej aug!!
    Veul plezeer nog mit baorde en fijne skivakantie alvast! Mer ierst fijne kerstdaag!

xx Janneman

• 24 December 2008 - 10:22

LoesL:

Boh San, ich bin jaloers!!! ;)

Fijne Feestdagen en geniet d'r lekker van!

Dieke knoevel
    LoesL

• 24 December 2008 - 11:53

Kitty:

HEee Sanne!! Whaaa klinkt onwijs koel daar. van t surfen naar het boarden NICE!! Ik wil ook haha! maar moet nog ff voor school blokken. Fijne feestdagen daaro!!! XX

• 24 December 2008 - 16:04

Rian:

Nice!! Leuk dat je al wat meer te doen hebt en er gezellige gasten zijn.. Zaterdag komen wij dus dat wordt 1 DOLLE BEDOELING, whahahaha!! Tot snellos,

Joehoew au revoir xx Rian